Skocz do zawartości
szymel00

TUTORIAL Backup oraz przywrócenie Stock ROM-ów, recovery.img, boot.img na myPhone Cube

    Rekomendowane odpowiedzi

    szymel00

    @up

    Na pewno bardziej pomoże niżeli zaszkodzi.

    @maxyman42

    Muszę się rozglądnąć co ten błąd może wskazywać. ;)

    أرسلت من myPhone مكعب

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    skidoo

    Czy zadziała mi to wszystko jak mój Cube jest repartycjonowany?

    Potrzebuje go przywrócić do stanu fabrycznego ponieważ potrzebny mu jest serwis.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Paczka z czystym systemem KK 1.0.8 od Play Link

    z tego co pamiętam tą paczkę wgrywałem przed oddaniem telefonu na gwarancje, oczywiście wgrywane przez SP Flash Tool

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dan76

    Podczas przywracania stocka mam taki błąd:

    b_d.png

    Jakieś pomysły co można z tym zrobić? Mogę podrzucić ssy logów.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    użyłeś download czy Firmware -> Upgrade ?

    ja z tego co pamiętam użyłem Firmware -> Upgrade

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dan76

    dzięki, o to chodziło :D

    ---------- Post dołączono o 11:05 ---------- Poprzedni post napisano o 11:00 ----------

    Tak dla pewności jeszcze się spytam, w salonie play wypytywali coś o przyczynę zepsucia się dotyku? Bo trochę dziwne powiedzieć że tak z du*y się zepsuł ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    szymel00

    Czasem tak bywa iż urządzenia psują się samoistnie :D

    Dobrze, że nie wnikają w to dokładnie ;)

    Wysłane z MOTO X II gen

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dzięki, o to chodziło :D

    ---------- Post dołączono o 11:05 ---------- Poprzedni post napisano o 11:00 ----------

    Tak dla pewności jeszcze się spytam, w salonie play wypytywali coś o przyczynę zepsucia się dotyku? Bo trochę dziwne powiedzieć że tak z du*y się zepsuł ;)

    Właśnie ja wymyślałem co by tu powiedzieć, że zostawiłem telefon na noc do ładowania a rano nie mogłem odblokować, bałem się że będą wypytywać ...

    Wchodzę do Play

    - Chciałbym oddać telefon na gwarancje, nie działa mi dotyk

    - Dobrze, proszę przygotować dokumenty, opakowanie i telefon do oddania

    Spisał co miał spisać, zrobił ksero umowy i paragonu że zapłacone, zabrał całe pudełko z telefonem, kartą gwarancyjną a nawet instrukcją obsługi, dodatkowymi pleckami i do tego było tam moje etui

    Ważne by wziąć całe pudełko ( ładowarka, kabel i słuchawki zbędne ) oraz dokument zakupu i umowę

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Wchodzę do Play

    - Chciałbym oddać telefon na gwarancje, nie działa mi dotyk

    - Dobrze, proszę przygotować dokumenty, opakowanie i telefon do oddania

    Spisał co miał spisać, zrobił ksero umowy i paragonu że zapłacone, zabrał całe pudełko z telefonem, kartą gwarancyjną a nawet instrukcją obsługi, dodatkowymi pleckami i do tego było tam moje etui

    U mnie było podobnie. Spytali się jaka awaria nastąpiła. Myśleli, że może rozładowany. Podładowali chwilę i nic. Zdziwili się, że tak szybko. Nigdy jeszcze nie słyszeli o takim szybkim zwrocie, a ja oczywiście oburzony i nie wiem dlaczego telefon się popsuł.:zdegustowany:

    Ważne by wziąć całe pudełko ( ładowarka, kabel i słuchawki zbędne ) oraz dokument zakupu i umowę

    A u mnie chcieli sam telefon, kartę gwarancyjną i paragon. Dzwonili przy mnie do serwisu i faktycznie chcieli tylko ww. rzeczy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Hej

    nie stresujcie się z oddaniem telefonu na gwarancje, mnie jako konsultanta nigdy nie obchodzi co się stało, tylko pisze to co klient mówi :)

    To nie Play DAJE GWARANCJĘ TYLKO PRODUCENT, Play jest tylko pośrednikiem , więc każdy konsultant musi przyjąć tel na gwarancję!

    Przy wszystkich telefonach wystarczy sam telefon , nic więcej, tylko MyPhone życzy sobie gwarancję,paragon i ogólnie cały zestaw, zanim wyślę im telefon to czasem mija tydzień, gdyż najpierw muszę z nimi pisać mejle :P

    Ja wysłałem poza Play-em i wkońcu dostałem odp :)

    Witam,

    W reklamowanym urządzeniu serwis stwierdził nieautoryzowaną ingerencję.

    Zgodnie z regulaminem gwarancja zostaje anulowana. Możliwa płatna wymiana oprogramowania. Koszt naprawy to 35 zł + 14 zł przesyłka powrotna. W przypadku braku zgody na naprawę zostaną naliczone tylko koszty transportu. Proszę o informacje czy mamy dokonać naprawy czy odesłać urządzenie w niezmienionym stanie najpóźniej do dnia 29.12.2014r. Naprawy płatne zamykane są w ciągu 30 dni roboczych.

    I trochę mi się chce z nich śmiać, bo gdzieś czytałem że jak ktoś oddał na gwarancję z backup-em to uwzględnili gwarancje i wymienili ekran, a ja od razu im napisałem że sam zepsułem(straciłem IMEI) i wystarczyło wgrać od nich oprogramowanie i działa, tak wnioskuje z ich e-maila

    Numer zlecenia:115626

    Model telefonu: MP Cube

    Numer IMEI: 358523053303193

    Opis Uszkodzenia: NIE DZIALA DOTYK PO PROBIE ROOTOWANIA TELEFONUI WGRANIA INNEGO RECOVER. DOŁĄCZAM KORESPONDENCJĘ MAILOWA. WYCENA I KONTAKT PRZED NAPRAWA

    Opis wykonanych czynności serwisowych: W dostarczonym do naszego serwisu urządzeniu stwierdziliśmy nieautoryzowaną ingerencję. Zgodnie z zapisem w Regulaminie i Karcie gwarancyjnej, gwarancja zostaje anulowana.

    Płatna wymiana oprogramowania. Urządzenie sprawne.

    Tylko najpierw dostałem tę wiadomość a na drugi dzień dopiero zapytanie czy zgadzam się na odpłatną naprawę ;/

    Z serwisem MyPhone jak z Kobietą :rotfl: kto ich zdoła zrozumieć ???:muqq:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x