Skocz do zawartości
kowallosu

Gwarancja / serwis myPhone

    Rekomendowane odpowiedzi

    Czy ktoś obeznany mógłby wypowiedzieć się na temat gwarancji i serwisu firmy myPhone ? Rozumiem, ze telefony produkowane są w chinach i pomimo dobrego wykonania mam pewne obawy co do samego serwisu. Czytalem, ze telefony wracaja często z anulowaną gwarancją i trochę się martwię...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    miałem wcześniej nexta,zepsuł się głośnik od muzy chciałem dać na gwarancje powiedzieli że będę czekal minimum 3 tygodnie.dałem do komisu koszt naprawy 50zł.z serwisem może być słabo na początku gdyż nowy telefon ale z czasem napewno będą części

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzieki za odpowiedz, wypowie sie ktos jeszcze ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    78just

    w sieci znajdziesz neg opinie o serwisie,

    ale uwazam ze wiekszosc to typowe marudzenie polakow

    i dobrą obsluga w serwisie po prostu nie mamy w zwyczaju sie chwalic

    ja ze swojej strony i od moich znajomych nie powiem nic zlego na serwis

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Powiem ci, ze najwiekszy problem jaki widzialem z serwisem myphona to czas.. pisza ze czesci nie maja, ze trzeba czekac..

    3 razy odsylalem i wracalo po 2, 4 i 3 tygodniach. Ale zawsze mialem info, ze sie przedluza, wiec ok.

    Mialem tez inne brandy B typu prestigo czy goclever ale to juz rzeznia.. kontakt minimalny, czasem i po 4 maile w 3 tygodnie pisalem zanim odpisali..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    1abc

    Miałem osobiście doczynienia z serwisem, reklamowałem wadliwą Lune. Nie będę się rozpisywał co przeżyłem, ile nerw straciłem... Powiem wam jedno, jeśli macie dużo czasu i cierpliwość to możecie oddawać ich urządzenia do serwisu :) Moją Lune zapodziali na magazynie , na każdym kroku nie wiedzieli co się z nią dzieje, pisali po miesiącu ze przedluzaja czas naprawy a nastepnego dnia byla w domu... Telefony myphone, są dobre w końcu nie produkują to oni tylko firma z chin która ma zlecenie, ale serwis jest naprawde bardzo bardzo słaby... Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czyli trafiłem na kolejną firmę po LG , ktorej serwis nie jest zbyt dobry. No ale wazne ze telefon naprawiaja, a nie anuluja gwarancji z blizej nieokreslonego powodu ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak mi luna padła po 30h od jej pierwszego włączenia (cegła totalna) to reklamowałem. W ciągu 2 tygodni (z czego tydzień w trasie) dostałem wymienioną komórkę. Jednak możliwe jest, że podziałało wysłanie im około 10 dnia od trklamacji, że zgłoszenie ma być z tytułu niezgodności z umową, a nie gwarancji producenta (kupiony u myphone, więc sprzedawca i producent to to samo).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    78just
    Powiem ci, ze najwiekszy problem jaki widzialem z serwisem myphona to czas.. pisza ze czesci nie maja, ze trzeba czekac..

    3 razy odsylalem i wracalo po 2, 4 i 3 tygodniach. Ale zawsze mialem info, ze sie przedluza, wiec ok.

    szczerze to nie wiem jak wy, ale ja jestem przyzwyczajony ze serwis gwarancyjny trwa kilka tygodni, jakos mnie to nie dziwi,

    pamietam jak laptop wysylalem na serwis, to mieli pare tyg, chyba 2, na ocene, potem decyzja, potem naprawa, plus przesylki, i zlecialo kika tygodni,

    wiec dziwi mnie ze ocenia sie myphone za serwis ze 2-3 tyg to bardzo wiele, wg mnie to norma

    Mialem tez inne brandy B typu prestigo czy goclever ale to juz rzeznia.. kontakt minimalny, czasem i po 4 maile w 3 tygodnie pisalem zanim odpisali..

    i dobrze ze to napisales, ja nie mialem nigdy zadnego inengo niebrandowego poza myphone to nie wiem, ale nie sadziilem zeby goclever, manta inne mogli miec szybsze serwisy niz myphone z calym zapleczem serwisowym w kraju

    Miałem osobiście doczynienia z serwisem, reklamowałem wadliwą Lune.

    luna miala premiere jakos na poczatku pazdziernika, to co, wyslales na serwis zaraz po kupieniu ? co bylo zle ?

    Jak mi luna padła po 30h od jej pierwszego włączenia (cegła totalna) to reklamowałem. W ciągu 2 tygodni (z czego tydzień w trasie) dostałem wymienioną komórkę

    az niewierze,

    dostales nowa luna po 2 tyg od wyslania na serwis ?

    mozna ? mozna !

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    1abc

    Ja Lunę otrzymałęm 17 października a 27 października otrzymałem rma, jak widać myphona używałem krótko -.- I po tym czasie obchodzenia się jak z jajkiem ( wiadomo nowy telefon) dziwnym cudem z obiektywu aparatu zaczął odchodzić antyrefleks.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x