Skocz do zawartości
kowallosu

Gwarancja / serwis myPhone

    Rekomendowane odpowiedzi

    romaro1

    @tomaszfar Spróbuj wrzucić alternatywny rom. Jeżeli masz problem z połączeniem zrób roota apką i wgraj nowe recovery i zrób backup. Po tym wgraj thla. Nie pójdzie, wrócisz na stocka z backupu. Jak później wrócić na stockowe recovery z karty jest tu opis. Jak coś, to pomogę Ci zmienić build. prop na oryginalne, tylko zrób jego kopię przed zrobieniem roota.

    Edytowane przez romaro1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chodzi o MyPhone CUBE zepsuł się port microUSB oddałem na gwarancji i ok 10dni czekałem na naprawę, ale wszystko zostało wykonane bardzo ładnie, wymieniono co trzeba i tak jak trzeba.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @romaro1

    Dzięki za radę i chęć pomocy, ale telefon już oddałem, więc za późno :(

    @KalMario

    Czyli może nie będzie tak źle... Jak dostanę jakieś info dam znać na forum.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    78just

    mysle ze nie ma sensu za wczasu narzekac

    Luna to "flagowy" model myPhone,

    oddaj na serwis i zobaczymy co bedzie, zwazywszy ze masz problem z softem a nie jakims chipem

    Myphon h-smart po miesiacu padł głośnik rozmów,podpowie ktoś co zrobić serwis czy ewentualnie można go oddać z tytułu niezgodności towaru.Telefon lupiony w markecie biedronka.Przerażają mnie opinie o 30 dniowym pobycie w serwisie...wysyłka na mój koszt a bieda przyjmuje za free

    a ten glosnik padl tak sam z siebie ?

    h-smart to ten pancerny, to moze za bardzo go w terenie eksploatowales ? :)

    jak z biedronki to oddaj na biedronke, wtedy to oni odesla na serwis za Ciebie, ale bedzie to przez to pare dni dluzej trwalo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Telefon się nie uruchamiał. Serwis potwierdził otrzymanie przesyłki w dniu 20.11.2014 r. Dzisiaj (19.01.2015 r., czyli po ponad 60 dniach kalendarzowych) otrzymałem maila z informacją o sukcesywnej naprawie urządzenia:

    "Numer zlecenia:112***

    Model telefonu: MP Luna

    Numer IMEI: 3585230514*****

    Opis Uszkodzenia: Nie włącza się

    Opis wykonanych czynności serwisowych: Naprawa mechaniczna. Wymiana płyty głównej. Urządzenie ponownie zabezpieczono plombą gwarancyjną. Wszystkie parametry techniczne zgodnie ze specyfikacją producenta. Urządzenie sprawne."

    W międzyczasie nie otrzymałem żadnej konkretnej informacji co do przebiegu serwisu, jedynie informację, że serwis przedłuży się o 14 dni... Przedłużył się do 60-ciu kilku.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A to zgodne z warunkami gwarancji ? Bo termin niesamowicie długi >:(

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Gwarancja serwisu jest na warunkach (łasce bądź niełasce) serwisu. Gwarancja z tytułu niezgodności towaru z umową jest na warunkach prawa polskiego.

    Obie trwają 2 lata (acz z drugiej po pół roku nieco ciężej skorzystać).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Kazuyoshi

    ja tam na serwis nie narzekam :) telefonik oddałem na gwarancje bo po drobnym zalaniu pojawiły mi sie plamki na wyświetlaczu, bardzo widoczne na jasnym tle i bez problemu serwis wymienił mi wyświetlacz w ramach gwarancji a wszystko trwało może 3 tygodnie wiec ja Serwis myPhone oceniam na 6+ w skali 1-5 :P

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    78just

    podobno myPhone wydal komunikat na FB o swoim serwisie i jego pracy, przepraszal za opoznienia, i zapowiada poprawe

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Szanowni Klienci, Użytkownicy, Fani marki oraz wszyscy zainteresowani,

    W ostatnim czasie wiele razy zwracaliście nam uwagę na jakość, sposób i czas pracy naszego serwisu. Chcieliśmy odnieść się w kilku szczerych słowach do problemu i przedstawić Wam jasno całą sytuację.

    Obecnie sprzedaż produktów marki myPhone znacząco przekroczyła średni wolumen z pierwszych pięciu lat naszej działalności, pod który organizowaliśmy dotychczas nasze struktury oraz procedury serwisowe.

    Jako myPhone, cały czas rozwijamy nasze działania i z każdym nowym produktem staramy się coraz lepiej odpowiadać na Wasze oczekiwania. W celu osiągania tych rezultatów, poszerzamy nasze struktury, rozbudowujemy procesy i zmieniamy organizację naszej pracy. Wiele podjętych decyzji przyniosło bardzo satysfakcjonujące efekty. Obserwujemy to między innymi w badaniach opinii na temat produktów oraz wynikach ich sprzedaży. Niestety, istnieje też obszar który przerósł nasze możliwości, a ostatecznie - negatywnie przełożył się na jakość naszej pracy i Wasze zadowolenie.

    Takim obszarem jest obsługa serwisowa, która - jak część z Was zauważyła - kilkukrotnie nie była w stanie odpowiedzieć na Wasze potrzeby. Przejawiało się to m.in. informacjami o przedłużających się diagnozach, braku części serwisowych, czy wydłużonych pracach naprawczych.

    Wyjaśniając: brak odpowiedniej organizacji pracy naszego serwisu połączony z bardzo dużym wzrostem ilości zamówień, spowodował problemy i zatory w naszych działaniach. Ostatecznie, cała sytuacja wpłynęła na niezadowolenie, które wielu z Was sygnalizuje w ostatnim czasie m. in. na naszym fanpage'u oraz za pośrednictwem innych kanałów komunikacji.

    Chcemy przekazać i jednocześnie obiecać, że pracujemy pełną parą nad rozwiązaniem tego problemu. Zaangażowaliśmy w pracę zarówno naszych specjalistów, jak i zewnętrznych konsultantów, tak aby końcowy rezultat był jak najbardziej satysfakcjonujący dla Was, naszych Klientów. Prosimy jeszcze o odrobinę cierpliwości, już w najbliższych tygodniach sytuacja ulegnie znacznej poprawie.

    Jednocześnie, w ramach przeprosin, osoby które oczekują na naprawę powyżej 30 dni, otrzymają bezpłatnie dowolnie wybrane etui z oferty TelForceOne w ramach drobnej rekompensaty. Wiemy, że to tylko drobiazg, ale zależy nam abyście potraktowali go jako gest dobrej woli. Zależy nam na szybkiej poprawie sytuacji oraz mamy nadzieję odbudować Wasze zaufanie.

    Jeszcze raz przepraszamy za wszystkie problemy. Z poszczególnymi osobami oczekującymi na naprawy będziemy kontaktować się osobiście.

    Pozdrawiamy,

    Zespół myPhone.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x