Skocz do zawartości
Bartex000

Pęknięte tylne szkło, Xperia Z3

    Rekomendowane odpowiedzi

    Crunck

    Dzięki za rozbudowaną odpowiedź ;)

     

    U mnie już po ptakach bo moja Z3 leży we Wrocławiu i czeka aż plecki dojada ;] Na następny raz się przyda. Natomiast obawiam się że użyli by prawa z ustawy że naprawa jest tańsza i odrzucili by żądanie wymiany na nowy. Natomiast dopiero wtedy by nie wyrobili się w czasie, ale tego nie mogłem wiedzieć że plecki będą za 3 tygodnie ;] masakra ;)

     

    Czekam na swoją i dam znać co i jak jak do mnie dojedzie ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    grendel

    Sony chyba nie plombuje pudełek. Poprawcie mnie jeśli się mylę.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Crunck

    Jest okrągłą naklejka z 1 strony pudełka. Jak odkleisz to już nie przykleisz żeby nie było widać że odklejane było ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeżeli wymiana z serwisu nigdy nie ma plomby, zawsze sprawdzają

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Crunck

    Moja wróciła szybciej. Cała i zdrowa. Nigdzie nie uszkodzona ... także tym razem pozytywnie. Zobaczymy kiedy coś teraz pęknie ;] Złe pierwsze wrażenie na mnie ten telefon zrobił, ale w pracy sprawdza się wyśmienicie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    szykam

    Witam!

     

    Czy problem z pękaniem obudowy dalej występuje? Chciałem kupić Z3 i nie wiem czy Sony uporało się już z problemem i prawdopodobieństwo trafienia felernego egzemplarza jest małe.

    1. Czy wada występowała tylko we wczesnych seriach produkcyjnych?
    2. Czy związana jest tylko z konkretnym kolorem urządzenia?
    3. Czy Serwis Sony nie stwierdziwszy dodatkowych uszkodzeń mechanicznych (co wskazywało by na upadek) naprawia / wymienia telefon bez dodatkowych kosztów?

    Pozdrawiam!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    szykam

    Pytanie wrzuciłem bo forum pokazuje, że ostatnia wypowiedź była 10 kwietnia i temat umarł. Chciałem sprawdzić czy coś od tamtego czasu się zmieniło.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    1. Wątpię

    2. Nie

    3. Nie słyszałem, żeby komuś kto dbał o telefon odmówili naprawy gwarancyjnej

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tylne szkło nie pęka, jeśli dba się o telefon <potwierdzone info> :).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x