Skocz do zawartości
lemingowiec

Poszukuję softu na SM-N900A z językiem polskim

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.Na wstępie napisze jak zły dział proszę o przeniesienie i wyrozumiałość. Stałem się posiadaczem telefonu jak w temacie. W momencie kupna myślałem (tak sugerowała naklejka pod baterią) że jest to model SM-N9005.W informacjach o produkcje w menu telefonu również widniała informacja iż jest to model SM-N9005. Na pokładzie był android 4.3 telefon działał , wszystko było ok ale nie mogłem skonfigurować telefonu pod lte ( sieć orange) .Postanowiłem go zaktualizować do lizaka i tu zaczęły się schody..W "wipe" (jestem początkujący w tych sprawach :) wyszło na jaw iż jest to wersja na USA czyli SM-N900A. Znalazłem jedynie soft pod ten model mogący zaktualizować go do wersji 4.4.2. Niestety okazało się że jest to soft brandowany AT.T( 5 plikowy) i taki został wgrany..W tej chwili telefon działa normalnie na pokładzie jest 4.4.2 menu telefonu pokazuje wersję SM-N900A ,  "chyba" nawet działa lte , ale niestety nie mam języka polskiego. uff lakonicznie to wypociłem jakoś a teraz mam pytanie.Bez języka polskiego to mi  nic niedało , więc pogorszyłem sprawę .Potrzebuję softu pod ten model (najlepiej najnowszy jaki jest dostępny) oczywiście bez brandu , albo chciałbym powrócić do tego co miałem czyli 4.3 oczywiście z językiem polskim.Dodam jeszcze że zanim zaczęły się " schody" z telefonem na pokładzie był czysty soft 4.3 z językiem polskim ale w telefonie nie działał net w lte.  Proszę o jakieś rady.Pzdr

Edytowane przez camdell

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    abgar

Niestety LTE w Polsce raczej nie będziesz miał.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

@@abgar

Czemu nie? Na pasku informacyjnym pojawia się 4g. Na 4.3 w menu sieci była opcja wyboru lte , na obecnym 4.4.2 niema opcji wyboru sieci z automatu swieci 4g na pasku

Edytowane przez camdell
    cytat

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    lucas90