Skocz do zawartości
sereckk

Serwis LG - wrażenia, opinie, pytania

    Rekomendowane odpowiedzi

    A propo tacki sim o ktorej kolega pisal moj telefon poszedl do serwisu z innego powodu i wrocil z polamaną tacką. Po prostu masakra jakas.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja mam taką treść. 

    20190717_195106.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kanemo
    Napisano (edytowane)

    Dzięki Kolego kubapretki, zapewne mam identyczną.  A jak rozumiecie punkt 5 gwarancji?

    W moim przypadku przekroczyli 14 dni na naprawę gwarancyjną i za G4 chcą mi wcisnąć kastrata G7 Fit, który nie potrafi robić dobrych zdjęć.

    Jednym słowem chcą mi za flagowca wcisnąć średniego średniaka.

    Czego mogę, a może raczej powinienem się od nich domagać?

    Edytowane przez kanemo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Oddaj telefon z tytułu rękojmi. Powołaj się na to iż twój telefon pomimo iż ma trochę na karku w domyśle producenta był flagowcem. Dlaczego więc w wyniku awarii urządzenia mam dostać model ze średniej półki pomimo nowości. Dodaj, że możesz jakiś procent od telefonu nowego dopłacić i tyle. Ja bym się na 100% nie zgodził na taką wymianę G7Fit nie ma startu do naszej G6.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kanemo
    21 minut temu, Maciek pokerzysta napisał:

    Oddaj telefon z tytułu rękojmi. Powołaj się na to iż twój telefon pomimo iż ma trochę na karku w domyśle producenta był flagowcem. Dlaczego więc w wyniku awarii urządzenia mam dostać model ze średniej półki pomimo nowości. Dodaj, że możesz jakiś procent od telefonu nowego dopłacić i tyle. Ja bym się na 100% nie zgodził na taką wymianę G7Fit nie ma startu do naszej G6.

    Ale ja tego nie mogę zrobić, bo to jest telefon na który mi wymienił serwis po niemożliwości naprawy poprzedniego,  który kupiłem od kogoś jako używany na gwarancji. Nie mam dowodu zakupu (nie pamiętam czy zabrał go serwis), więc jestem w czarnej dziurze....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    2 godziny temu, kanemo napisał:

    Ale ja tego nie mogę zrobić, bo to jest telefon na który mi wymienił serwis po niemożliwości naprawy poprzedniego,  który kupiłem od kogoś jako używany na gwarancji. Nie mam dowodu zakupu (nie pamiętam czy zabrał go serwis), więc jestem w czarnej dziurze....

    Upieraj się przy swoim. Zapytaj dlaczego chcą tak zrobić. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kanemo
    W dniu 19.07.2019 o 01:46, Maciek pokerzysta napisał:

    Upieraj się przy swoim. Zapytaj dlaczego chcą tak zrobić. 

    Ale ja nadal nie bardzo wiem jakie mam w tej chwili prawa?
    Przekroczyli czas naprawy gwarancyjnej (patrz punkt 5 gwarancji) na bank.
    Próbują mi wcisnąć G7 Fit, który jeżeli chodzi o działanie najprawdopodobniej nie jest gorszy od G4, ale na bank robi gorsze zdjęcia w stosunku do niego, nie mając chociażby stabilizacji optycznej no i paru innych funkcji, np. IRD.
    Nie wiem co tak na prawdę mogę od nic żądać, i nie chodzi tu i o jakieś wygórowane żądania.
    Na tę chwilę oczekuję nowego telefonu w myśl umowy gwarancyjnej o nie gorszych parametrach niż G4. G7 Fit jako smartfon w 100% ich nie spełnia.
    W kolejnym telefonie od serwisu zaproponowali mi nowy G7 Fit lub naprawę G4. Nagle znaleźli części zamienne do G4....
    Po ostatniej naprawie sprzed prawie roku, jak mnie oszukali dając używaną część, nie mam ochoty na kolejny ich szwindel.

    Od paru dni czekam na darmową poradę prawną, ale póki co liczę na odzew użytkowników którzy mieli podobne problemy.
    Nie bardzo mam ochotę zakładanie sprawy sądowej, ale....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    LG G62
    Napisano (edytowane)

    @kanemo sprawa wygląda tak, że w sprawach nieuregulowanych gwarancją producenta, nie tylko LG, ale każdą inną mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego i tam należy szukać odpowiedzi i na nie się powoływać, nawet Sąd będzie się powoływał na przepisy kodeksu cywilnego rozstrzygając ewentualny spór pomiędzy Tobą, a firmą LG.

    Z zapisów umowy gwarancyjnej wynika, że muszą oni Ci bezdyskusyjnie naprawić/wymienić telefon na inny model, bo już przekroczyli czas naprawy. Przy czym wymieniony model telefonu nie może być jakościowo gorszy od tego, który reklamujesz zatem nie masz się co martwić o to, że dostaniesz gorszy aparat, powinni Ci albo naprawić ten telefon albo dać lepszy, nawet jeśli będzie to LG G7, czy G8 to jest ich już problem, nie Twój.

    Ze względu na problemy jakie opisałeś i ja takowe też przeszedłem powołuję się na rękojmię, a więc wprost na przepisy kodeksu cywilnego żądając przeważnie wymiany urządzenia na nowe i tam już czas jest dla nich na wagę złota. Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się TAK/NIE Zgadzam się z Panem/Panią i co robię w tej kwestii, przy czym musi zostać wykonana ekspertyza techniczna danego urządzenia, jeśli nie odpowiedzą w terminie 14 dni to zgłoszenie reklamacyjne  w ramach rękojmi uznaje się za w pełni zasadne i spełnia się Twoje żądanie, chyba, że jest to dla sprzedawcy zbyt duże obciążenie finansowe, ale nie możesz dostać rzeczy nie naprawionej o gorszej specyfikacji itd.

    Nie godzić się na wymianę telefonu na LG G7 fit, a ewentualnie np. na wymianę w ramach gwarancji na nowy model ten sam albo inny, np. LG G7.

    Edytowane przez LG G62
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kanemo
    Napisano (edytowane)
    Godzinę temu, LG G62 napisał:

    @kanemo sprawa wygląda tak, że w sprawach nieuregulowanych gwarancją producenta, nie tylko LG, ale każdą inną mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego i tam należy szukać odpowiedzi i na nie się powoływać, nawet Sąd będzie się powoływał na przepisy kodeksu cywilnego rozstrzygając ewentualny spór pomiędzy Tobą, a firmą LG.

    Z zapisów umowy gwarancyjnej wynika, że muszą oni Ci bezdyskusyjnie naprawić/wymienić telefon na inny model, bo już przekroczyli czas naprawy. Przy czym wymieniony model telefonu nie może być jakościowo gorszy od tego, który reklamujesz zatem nie masz się co martwić o to, że dostaniesz gorszy aparat, powinni Ci albo naprawić ten telefon albo dać lepszy, nawet jeśli będzie to LG G7, czy G8 to jest ich już problem, nie Twój.

    Ze względu na problemy jakie opisałeś i ja takowe też przeszedłem powołuję się na rękojmię, a więc wprost na przepisy kodeksu cywilnego żądając przeważnie wymiany urządzenia na nowe i tam już czas jest dla nich na wagę złota. Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się TAK/NIE Zgadzam się z Panem/Panią i co robię w tej kwestii, przy czym musi zostać wykonana ekspertyza techniczna danego urządzenia, jeśli nie odpowiedzą w terminie 14 dni to zgłoszenie reklamacyjne  w ramach rękojmi uznaje się za w pełni zasadne i spełnia się Twoje żądanie, chyba, że jest to dla sprzedawcy zbyt duże obciążenie finansowe, ale nie możesz dostać rzeczy nie naprawionej o gorszej specyfikacji itd.

    Nie godzić się na wymianę telefonu na LG G7 fit, a ewentualnie np. na wymianę w ramach gwarancji na nowy model ten sam albo inny, np. LG G7.

    Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem, rękojmia od serwisu LG czy o sprzedawcy?
    Jak to ostatnie, to jest to praktycznie niemożliwe.
    Pierwszy telefon LG G2 kupiony używany na gwarancji z dowodem zakupu, kilkukrotnie naprawiany przez autoryzowany serwis LG. W konsekwencji wymieniają mi na G4 i chyba zabierają dowód zakupu i gwarancję G2. Ja dowodów zakupu nie posiadam, ale też i go nie wyrzuciłem bo tego nie robię.
    Później kilka napraw w serwisie G4.
    Przy ostatniej przekraczają czas naprawy gwarancyjne, więc powinienem mieć wybór czego oczekuję chociażby w ramach rekompensaty.
    Tak jak wspomniałem, na tę chwilę nie chcę się zgodzić na naprawę starego z przyczyn opisanych wcześniej, za to oczekuję wymiany na nowy (ale już nie G4, wspomniana rekompensata za miesiąc bez telefonu), ale inny i nie gorszy od G4, czyli G6, G7, G8 itd.
    Czy w tej chwili mam prawo do takich żądań?

    Ps. I tak na marginesie, to że wiele salonów sprzedających elektronikę nie ma już ani jednego modelu telefonu LG mówi samo za siebie....

    Edytowane przez kanemo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    LG G62

    Rękojmia do sprzedawcy zawsze. Piszesz, że w przypadku G2 reklamowałeś i serwis LG wymienił Ci telefon na LG G4 i w związku z tym nie masz możliwości reklamowania. Informuję, że od chwili wymiany telefonu LG G2 na LG G4 biegnie nowa 2 letnia gwarancja na ten telefon i jeśli ten znowu był w ramach gwarancji wymieniony to na ten nowy również i tak do skutku. bo to jest znowu fabrycznie nowy model i gwarant udziela na niego nowej 2 letniej gwarancji, nie może to być model odnowiony itd.

    Ty ze sprzedawcą używanego telefonu LG G2 już dawno nie masz żadnego interesu, ani roszczeń wobec niego, za to masz roszczenia wobec LG i on jest w tym przypadku "Sprzedawcą" telefonu. Powinieneś otrzymać komplet dokumentów do telefonu, które są podstawą do reklamacji.

    W ramach gwarancji możesz żądać wymiany telefonu na nowy zdaje się dopiero po 3 nieudanej naprawie, a w przypadku rękojmi jest to z automatu.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x