Skocz do zawartości
sereckk

Serwis LG - wrażenia, opinie, pytania

    Rekomendowane odpowiedzi

    Omg, tak to jest jak się laik bierze za takie rzeczy.

    Otóż zresetowałem router, odłączyłem go, podłączyłem ponownie, wszedłem na http://192.168.2.1 wpisałem login i hasło domyślne, i zalogowało mnie. Ale co z tego jak dalej nie mogłem internetu skonfigurować :/ Wybrałem quick setup, ale nie wiedziałem który broadband type wybrać ani co ewentualnie wpisać po wybraniu. Z internetem łączę się przez kabel, www.enterpol.pl odłączyłem więc router i połączyłem się bezpośrednio do kompa, żeby napisać tą wiadomość.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    daro

    Uuuuuuuu,

    Rozumiem, że wpoiłeś teraz kabel ethernetowy do kompa i po prostu internet miałeś? Żadnych loginów i haseł, żadnego modemu?

    Tu jest coś opisane jak ustawiać szerokopasmówke w sieciach kablowych, i nawet ładnie prezentacja jest:

    http://forum.edimax.pl/viewtopic.php?f=21&t=11

    Poza tym @prot podał link do intrukcjii w pdfie

    Przeczytaj trochę i jestem pewien, że szybko rozwiążesz swoje problemy.

    Edytowane przez daro

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mówię Ci człowieku, na www.forum.edimax.pl Ci pomogą, albo przeczytasz temat wiele razy poruszany jak skonfigurować Twój router ^^

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    PYTER4

    Witam, wysłałem swojego G4 do serwisu w Mławie. Jest tam od zeszłego czwartku(5.11) i ma status w trakcie naprawy. I teraz mam pytania:

    1. Ile przeciętnie trwa naprawa?

    2. Czy ma znaczenie to, że jest z dystrybucji europejskiej(Wielka Brytania)?

    3. Macie jakieś opinie, historie związane z tym serwisem?

    Edytowane przez Kelan99
    Usunięcie prefixu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja kiedyś wysyłałem. Generalnie sam czas naprawy u mnie wynosił do 7 dni, czasami 3 reszta to wysyłki. Jeżeli nie podjęliby naprawy bezpłatnie biorąc pod uwagę,że telefon jest z innej dystrybucji powinni Cię o tym poinformować.  W takim przypadku naprawa odbywa się pod nazwą tzw. grzecznościową. Serwis LG nie ma dobrych opinii, co przedstawiane jest na tym forum od lat - serwis LG jest jednym z najgorszych w Polsce. 

    @@edit 

    Żeby nie było, że jest tak zawsze - ostatnio nawet często wymieniają telefony na nowe i nie robią problemu z wymianą wyświetlacza itp. - wszystko zależy od szczęścia.

    Edytowane przez mariwydra

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    walik

    1.Przeciętnie po 2 tygodniach telefon powinien do ciebie wrócić .

     

    2."Grzecznościowo" naprawiają te telefony .

     

    3.Serwis taki sobie,

    -odrzucili mi naprawę nexusa że niby zalany choć na telefon dmuchałem,chuchałem i nigdy nie miał kontaktu z wodą ,

    -w G3 wymienili mi płytę główną na nową która też była niesprawna .

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jalboss

    Miałem do czynienia z serwisem LG w Katowicach - wymieniałem na gwarancji pękniętą ramkę wyświetlacza w G3, a więc znaną przypadłość tego telefonu. Jedyne co mogę powiedzieć to to, że szczerze polecam. Było miło, szybko, sprawnie i dokładnie, bez zastrzeżeń.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chodzi o serwis LG w Mławie to jestem mega zadowolony.

    Wysyłałem swojego Flexa 2 jakiś czas temu do Mławy na naprawę gwarancyjną, przyjechał kurier po odbiór tel w poniedziałek, a w piątek miałem już go w domu.

    Wymienili wszystko co było wadliwe.

    Telefon wrócił do mnie w stanie jak sprzed naprawy bez jakichkolwiek zadrapań czy otarć.

    Po ok tygodniu od naprawy zadzwoniła do mnie babka z serwisu z Mławy czy jestem zadowolony z naprawy.

    Jak dla mnie pełen profesjonalizm co nie mogę powiedzieć o serwisie Sony z którego korzystałem trzykrotnie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja mam mieszane uczucia jeśli chodzi o ich serwis w Mławie. Jeśli chodzi o czas naprawy to jest super. Telefon nie zyskał żadnych zarysowań.

     

    Dwa minusy które akurat mi się przytrafiły:

    -odesłałem telefon na gwarancje z powodu martwych kilku pixeli, telefon wrócił z gwarancji, wymienili wyświetlacz i na nowym jest dalej jeden martwy pixel to i tak lepiej niż było ale jednak jest.

     

    -tutaj duża wada gdyż z pudełka z telefonu zniknęła kartka z kodem na darmowego e-booka, ciekawe czy ktoś ją zgubił, zapomniał włozyć spowrotem, czy specjalnie zakosił. Nie jest to duża strata ale świadczy trochę o ich fachowości.

     

    Poza tym wszystko wporządku ! i tak super że wymienili wyświetlacz bo w innych firmach to trzeba mieć znacznie wiecej martwych pixeli lub muszą być obok siebie aby kwalifikował się na gwarancje.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x