Skocz do zawartości
sereckk

Serwis LG - wrażenia, opinie, pytania

    Rekomendowane odpowiedzi

    Ma ktoś dostęp do takiego pliku KDZ?



    Połączony post:

    Orientuje sie ktoś czy gdy telefon idzie na gwarancje to czy LG usuwa brenda?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie usuną Ci branda. Wgrają Ci najnowszy dostępny soft pod Twój numer imei itd.

    Mój tel pojechał na gwarę jak jeszcze nie było 6.0 a telefon wrócił mi z 6.0 V20A bo wtedy taki był najnowszy i akurat przez weekend sie pojawił.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dziamot

    Nie usunie, prawie zawsze wyrywają nowy rom ale najnowszy pod numer imei

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie usuną Ci branda. Wgrają Ci najnowszy dostępny soft pod Twój numer imei itd.

    Mój tel pojechał na gwarę jak jeszcze nie było 6.0 a telefon wrócił mi z 6.0 V20A bo wtedy taki był najnowszy i akurat przez weekend sie pojawił.

    Ile czekałeś na telefon ? Edytowane przez bartekc00
    proszę nie pisać w dwóch miejscach o problemach z pobraniem ROMu. wydaje mi się, że już Ci się udało pobrać

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Na telefon czekałem równo 7 dni. Oddałem go kurierowi we wtorek i wrócił w następny wtorek.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @up

    To nawet szybko :P ja chce zeby mi wymienili przyciski z tylu bo są zbyt luźno

    Edytowane przez bartekc00
    po przeniesieniu postów cytowanie posta wyżej w całości.
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @up

     

    Mój G4 ostatnio też pojechał na gwarancję w celu wymiany przycisków - wymienili cały tylny panel. Telefon wysłany kurierem w czwartek, wrócił w poniedziałek (czyli po ok 11 dniach, przy czym telefon zarejestrowany dopiero w poniedziałek po weekendzie jak go wysłałem i wysłany z powrotem już w piątek).

    Edytowane przez janki111

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @up

     

    Oni wysyłają do ciebie jakiegoś smsa z numerem nadania od DHL czy jak to wygląda?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @up

    Jak rejestrujesz telefon w LG expres to tworzysz zgłoszenie na DHL i dostajesz nr listu przewozowego. W stronę powrotną to już kontaktowałem się bezpośrednio przez chat z LG z konsultantami, by udzielili mi jakichś informacji na temat telefonu i stanu reklamacji.

    Warto obserwować datę aktualizacji na zgłoszeniu na stronie LG, ponieważ status będzie widniał "W naprawie" przez cały czas, a po aktualizacjach dat, będziesz widział, czy coś z tym robią. Tak jak mówiłem, telefon w systemie pojawił się w poniedziałek, a następną aktualizację daty miałem w czwarteki następnie w piątek. Wtedy po kontakcie z konsultantem dostałem info o zakończonej naprawie i numer listu przewozowego.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x