Skocz do zawartości
Day1721

Serwis i gwarancja - opinie oraz pytania przed wysyłką telefonu.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Hejka. Czy po odblokowaniu bootloadera i go ponownym zablokowaniu, będę wciąż miał ważną gwarancję?

    Edytowane przez Gwozdek
    Uogólniłem nazwę tematu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    andx

    Też się nad tym zastanawiam. Miałem raz okazję rozmawiać z gościem, który promował Motorole w sklepie rtv i twierdził, że nie tracimy, ale czy tak rzeczywiście jest?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dzidexx

    NIE,

    Pobierając kod od Motoroli wyrażasz zgodę m.in. na:

    (5) BY OBTAINING THE UNLOCK CODE FOR THIS DEVICE, IRRESPECTIVE OF WHETHER THE DEVICE'S BOOTLOADER IS SUBSEQUENTLY UNLOCKED OR ITS SOFTWARE OR OPERATING SYSTEM IS MODIFIED, USER AGREES TO WAIVE AND VOID ALL WARRANTIES THAT MAY HAVE BEEN PROVIDED BY MOTOROLA, BOTH EXPRESS AND IMPLIED, INCLUDING ANY WRITTEN WARRANTY THAT ACCOMPANIED THE DEVICE AT THE TIME OF PURCHASE OR DELIVERY, AND AGREES THAT ANY RIGHTS OR REMEDIES PROVIDED BY SUCH A WARRANTY ARE NULL AND VOID. MOTOROLA MAKES NO WARRANTIES OF ANY KIND AND DISCLAIMS ALL WARRANTIES OF EVERY KIND, EXPRESS, IMPLIED, OR STATUTORY, INCLUDING, BUT NOT LIMITED TO, IMPLIED WARRANTIES OF MERCHANTABILITY AND FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE IN CONNECTION WITH AN UNLOCKED DEVICE. USER ACKNOWLEDGES AND AGREES THAT ALL SUCH WARRANTIES ARE HEREBY EXCLUDED AND THAT ALL UNLOCKED DEVICES ARE PROVIDED "AS IS," WITH NO WARRANTY OF ANY KIND; and...

    Przywrócenie oryginalnego systemu, pozbycie się komunikatu o odblokowaniu, ponowne zablokowanie - nie dają pewności, że serwis nie sprawdzi po nrze IMEI.

    Kod BL "0" - zablokowany przez moto, kod "2" - przez użytkownika.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, odesłałem telefon do serwisu CTDI ponieważ paliła się czasami dioda serwisowa (powiadomień) ale zdarzało się to sporadycznie od kilku miesięcy.

    Dostałem od nich dzisiaj odpowiedź:

    W dostarczonym do naszego serwisu urządzeniu stwierdziliśmy usterkę nie objętą bezpłatną naprawą gwarancyjną. 
    Proponujemy naprawę odpłatną, zgodnie z załączonym kosztorysem. 
    Uzasadnienie wystawienia kosztorysu: INGERENCJA WILGOCI NA PŁYCIE GŁÓWNEJ

    Wycena to 350zł

    Dodam że nie zanurzałem tel. i taki niby czujnik spod klapki nie był odbrwiony (gdzieś czytałem że on sugerował zalanie).  Poza tym Moto ma jednak jakąś tam normę odporności na wilgoć

    Poza tym załączono zdjęcie, gdzie widać ze uszkodzili obudowę przy sprawdzenie tel! Lewy górny róg. Dowodem na to że nie było tego uszkodzenia prędzej jest filmik który wysłałem do CTDI prędzej.

    Co mam im odpisać/zrobić z tym

    moto_g.jpeg

    Edytowane przez szuwar333

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x