Skocz do zawartości
Natasha1209

Problem z Modecom FreeTAB 1004 - przy włączaniu zamarza na logo.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam was wszystkich, potrzebuję waszej pomocy. Posiadam FreeTAB 1004, który niestety robi mi problemy. Przy uruchomieniu dochodzi tylko do logo Modecom'u i nie dzieje się nic więcej poza ślicznie migającym, czerwonym logo firmowym. Próbowałam twardego resetu, guziczka resetu i Kingo ROOTa, ale ten ostatni nawet nie może połączyć się z urządzeniem. Czy ktoś wie, co można z tym zrobić, oprócz wywalenia owego sprzętu na śmietnik? Chciałam jeszcze trochę go poużywać, zanim pójdzie w odstawkę, ale niestety nie zgodziliśmy się w tej kwestii.

    Edytowane przez Natasha1209

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Cześć 

    Wgraj na nowo stock http://freetab.eu/softy/ENG/Tablets/FreeTAB_1004_IPS_X4/Firmware/Android_4.4.2/Firmware_1004_android_4.4_instruction_included.zip tu masz android 4.4.2, włączasz phoenix suit wybierasz soft* (musisz rozpakować)

    tablet się nie uruchamia więc, przytrzymaj przycisk sciszania podłącz kabel do kompa, podlącz do urządzenia, jak podłączyłeś trzymaj dalej klawisz sciszania oraz przycisnij 3 razy klawisz zasilania i tablet uruchomi się w specjalnym trybie i zacznie wgrywać oprogramowanie.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wszystko poszło bez najmniejszych problemów. Dzięki bardzo Woobyxd, piwko!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ciesze sie ze pomogłem ;)

    Wysłane z mojego FreeTab 1001 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam. Nie będę zaśmiecał nowym tematem ... Ale czy jest gdzieś jeszcze osiągalny oryginalny soft do tego modelu ? Znalazłem dwa w sieci, ale żaden nie chce się poprawnie wgrać poprzez Phoenix-a ... Oczywiście rozchodzi się o model FreeTab 1004  IPS x4 bez modemu.

    Edytowane przez andrzej79wawa

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wszystko wskazuje na uszkodzenie tabletu u mnie ... Próba wgrania softu od Modecom-a, każdego z trzech wersji wywala błędem przy około 15% procesu instalacji ... Ale o dziwo wgranie jakiegoś nie kompatybilnego dla A31 wgrywa się normalnie do końca ...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x