Skocz do zawartości
zabka35i

Etui/case dla naszych Galaxy S7

    Rekomendowane odpowiedzi

    cra89

    Sorry ale w tych warunkach (same zolte swiatla w domu) nie ogarne teraz real foto Etui Clear Cover Black (kolor ramki spasowauje sie idealnie z kolorem metalowej krawedzi) od Samsunga ale prezentuje sie duzo lepiej od tego spigena. Moze nie zapewnia az takiej ochrony ale zdecydowanie estetyczniejsze jest. Ja je kupowalem w euro agd. Akcesoria mieli tam tydzien przed premiera juz.

    Edytowane przez cra89

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    radexon

    Spoko nie pali się, co do EURO RTV to fakt widziałem dziś je tyle ze zamknięte było w tym plastikowym cudaku i tak nie bardzo odzwierciedlało wygląd tego.A ciekawi mnie jak to pasować będzie z moim złotym S7.

     

    Coś czuję, że ten złoty to rarytas na początku będzie żeby to dostać 

    Edytowane przez radexon

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cra89

    Na S7Edge wyglada bardzo dobrze i idealnie komponuje sie z telefonem. Mysle ze na flat bedzie podobnie. Chyba ze wolisz cos gumowanego. Ja wybralem to i jestem zadowolony :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja tak samo jak na Z3 Compact i S7 flat mam Ringke Fusion i tu ochrona jest BDB a i wygląd również OK.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zabka35i

    Ja mam raczej mieszane uczucia co do Ringke Fusion bo zarówno w S6 i Z3c szybko mi zaczęły boki żółknąć. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cra89

    Jak juz pisalem uzywam tego i moim zdaniem najlepiej sie prezentuje :)

     

    A tu na phonearena sa zdjecia wszystkich etui na telefonach

    Edytowane przez cra89

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zabka35i

    A właśnie jak masz to etui, to powiedz czy się nie rysują plecki ? I czy etui nie klei się do plecków co skutkuje powstawaniem tak jak by plam. Bo w S6 tak miałem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cra89

    Jak na razie zadnych rys nie ma chociaz z racji tego, ze to plastik z jakas twarda folia pewnie kiedys te ryski sie pojawia.

    Co do plam takowych nie widze a wszystko przylega idealnie.

    Edytowane przez cra89

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zabka35i

    W S6 mocno się rysowało i to w pierwszych dniach użytkowania. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cra89

    Nie wiem etui od 6 nie widzialem. Tu jak mowie jest taka folia na pleckach, ktora nawet chcialem odkleic xD ale sie nie dalo wiec zostawilem ja w spokoju.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x