Skocz do zawartości
misiek27

Serwis Huawei, reklamacje, naprawy - dyskusja ogólna

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam ponownie telefon wysłałem na gwarancje do sklepu gdzie go kupiłem oni odesłali go do serwisu Piaseczno i tam stwierdzili nagle. Uszkodzenie Mechaniczne Płyty głównej urządzenia-Krzywa Płyta.Zgodnie z postanowieniami karty gwarancyjnej serwis odmawia przeprowadzenia naprawy gwarancyjnej. Może mi ktoś powiedzieć jakie musi być uszkodzenie mechaniczne żeby się Płyta główna wygięła , bo jak dla mnie jest ewidentna wada fabryczna tego modelu nawet nie wiem czy go rozebrali bo niby pisze ze dokumentacje fotograficzną można sprawdzić na ich stronie ,a tam jest tylko jedno zdjęcie telefonu porażka. Napewno nie zostawie tej sprawy tak tym bardziej że telefon nie kosztuje 500 zł posiadam go od 2 miesięcy z czego miesiąc był w serwisie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Goń ich ile się da. Rzecznik praw też może pomóc. Miałem sytuację podobną z samsungiem. Chcieli mi odrzucić czwartą naprawę telefonu na gwarancji - wtedy przy uznaniu gwarancji musieliby wydać nowy model lub o podobnej specyfikacji albo zwrot kasy - w sumie nie targałem się z nimi długo a dziś odebrałem papier na wymianę urządzenia u sprzedawcy lub zwrot pieniędzy.

    Pisz odwołania pisemnie.

    Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Ryrzy

    jakie "goń ich" ? ewidentnie widać że telefon odkształcony, samo to się nie zrobiło. Według mnie słusznie odpisują.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Zależy jak kto używa. Mnie nigdy się nie zdarzyło żeby od zwykłego używania telefonu i noszenia go w kieszeni spodni się odkształcił. A nawet jakby tak bylo to bym wtedy wlaczył o swoje. Chyba, że kolega siada na telefonie a to już inna sprawa :)

    Jeżeli telefon trafił do regenersis to radzę uważać i robić dokumentację foto przed oddaniem sprzętu. Ja reklamowałem kiedyś Samsunga na wypalony ekran a później na coś jeszcze... Wymienili ekran z przednim panelem a po drugiej wizycie były już widoczne ogromne rysy na ekranie. No zaczęły się problemy. I w sumie gdyby nie to, że zrobiłem zdjęcia dla znajomego który chciał odkupić ode mnie telefon to nie miałbym żadnego dowodu. Co do tego serwisu to nawet istnieje fanpage na fb i wiele dość przerażających informacji na ich temat.

    Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

    Edytowane przez energia04

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czyli CCS jest lepszy?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    @@Ryrzy

    Co z tego że telefon jest wygiety napisali ze jest wygieta plyta glowna czyli co mam im przyznac racje bo co bo dlaczego bo serwis z piaseczna nie umie naprawic telefonu bo Honor to jest taka slaba marka. Na to wyglada że marka kiepska i to strasznie, ze nie szanuje sie klientow, a wypuszcza badziewie i probuje sie wmowic ze to wina klienta NIE ZOSTAWIE TEGO TAK

    Edytowane przez mobopx
    wyciąłem Ej-ki.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Ryrzy
    Napisano (edytowane)

    Swoje zdanie napisałem, telefon sam z siebie się tak nie odkształci, więc jest to uszkodzenie mechaniczne powstałe z winy użytkownika. Co Ty będziesz robił z tym dalej, Twoja sprawa.

    Edytowane przez mobopx
    wyciąłem Ej-ki. Ostatni raz.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo

    @@misiek27

     

    Od 3 lat pracuję w branży GSM i wiele już historii związanych z serwisem słyszałem, zarówno od strony klientów, jak i od strony serwisantów. Zarówno CCS jak i Regenersis (i każdy inny serwis gwarancyjny) mają swoje procedury - dla każdego producenta inne, bo ustalane przy podpisywaniu umowy na serwisowanie danych sprzętów. Żadnemu serwisowi nie zależy na tym, żeby każdy telefon odrzucać bo z każdej naprawionej sztuki mają pieniądze. Aczkolwiek jeśli serwisant dostaje telefon do naprawy, rozbiera go i widzi, że płyta główna jest wygięta to od razu stwierdzi uszkodzenie mechaniczne. Każdy telefon jest tak skonstruowany, że nie ma możliwości, aby wygiąć coś w środku bez uszkadzania telefonu na zewnątrz - czyli tak jak u Ciebie. Tobie się ten telefon "sam" nie wygiął, z natury rzeczy nie jest żywym stworzeniem i sam raczej by sobie krzywdy nie zrobił. Daję głowę, że a) nosisz telefon w tylnej kieszeni spodni lub b) masz ciasne wszystkie kieszenie. Uszkodzenie jest ewidentnie winą Twojego użytkowania, a nie tego złego producenta, który chciał żeby Ci się telefon zepsuł i jeśli nie potrafisz tego zaakceptować to Twoja sprawa.

     

    Osobiście ok. 3 tygodnie temu wysłałem mojego Honora do Regenersis. Zgłaszałem plamę na ekranie, krótkie trzymanie baterii i nieostre zdjęcia. Co zrobił serwis? Wymienił mi bez gadania telefon na nowy (z pudełkiem i akceosoriami włącznie) i co dla mnie istotne, zaproponował czarny egzemplarz zamiast białego, który miałem wcześniej. Dodam, że telefon został wysłany z odblokowanym Bootloaderem. Także każdy może sobie w temacie zdanie wyrobić.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzieki za opinie ale jak sam napisałes kazdy serwis ma swoje widzi mi sie, nigdy nie nosilem telefonu w tylnych kieszeniach i nie nosze rurek obcislych , ale aluminiowy telefon za 1300 zl ktory sie wygina to zawsze bedzie dla mnie ciekawostka i ja jej tak nie zostawie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kac222

    Ja mam swój od końca września 2015 i jest prosty :-)

    Miałem kiedyś serwis gsm. Teraz naprawiam głównie znajomym i wierz mi,że sam ten telefon się nie wygiął. Więc nie wiem czy dasz radę udowodnić,że to wada fabryczna. Chyba,że wszyscy z forum sprawdzą swoje telefony i zobaczysz czy ktoś jeszcze tak ma. Wtedy można zgłaszać.... Powodzenia.

    Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x