Skocz do zawartości
misiek27

Serwis Huawei, reklamacje, naprawy - dyskusja ogólna

    Rekomendowane odpowiedzi

    Ja miałem swój miesiąc, a drugi miesiąc był w serwisie i nie robię tego bo takie mam widzi mi się, jakby byli coś warci to by wymienili lub naprawili zresztą widać po opiniach jakie mają tyle w temacie!!!



    [Dodano: 13 maj 2016 - 19:31]

    Zaczynam czytać o przypadkach wygiętych telefonów firmy Apple i Sony także telefony się wyginają i Honor nie jest pierwszym tego przypadkiem

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Honor 7 mam już 8 miesięcy i teraz mam tak samo, u mnie telefon ostatnio na 2h filmie był za ciepły. Gra The Walking Dead 1h z internetem i ciepły. Rekord telefon pobił na ponad 2h dzwonieniu budzika, aż gorący...
    Wysyłam opisuje sytuacje i mam odmowę naprawy po 1h od wzięcia go na stół, do statusu naprawiony, kolejna godzina i już odesłany....
    Obudowę mam tak zgiętą, że z jednej strony telefon jest bardziej wykrzywiony niż z drugiej, przy górnej części ekranu koło aparatu. Jak to możliwe, że człowiek opisuje problem, że pewnie bateria się grzeje, a na bank procek. A te leniwce z serwisu nie sprawdzą podzespołów tylko widzą "ooo płyta krzywa, to odsyłamy bez naprawy". Huawei P8/P8 Lite ma tak samo, ziomek robi w sieci gdzie te telefony opychali na potęgę idą do serwisu i dostają nowe bez pieprzenia o uszkodzeniu mechanicznym... taaa każdy tak samo by sobie telefon wygiął.
    To co? Nie wziął człowiek na abonament to kij mu w poślady.... taaa już zobaczą pieprzone leniwce co to UOKiK i odszkodowanie. Termometr mam, filmów sporo bez problemu da się odtworzyć sytuacje i przeciągnąć je tak, żeby telefon po ciepłym od razu gorący.
     
    Nigdy nie nosze telefonu w tylnych kieszeniach, z moją wagą 105kg to wyświetlacz poszedł w drobny mak na jednym przysiadzie na telefonie. Zawsze w kieszeni na froncie, wyświetlaczem do nogi dla bezpieczeństwa w razie 'wu'. Półtora tygodnia po zakupie już miałem też pokrowiec i się z nim nie rozstawałem. A telefon wygięty nie w stronę wyświetlacza i mojej nogi. Tylko w drugą na aparat... tego im nie odpuszcze.
     
    Cytując odmowe: "STWIERDZONO USZKODZENIE MECHANICZNE PŁYTY GŁÓWNEJ URZĄDZENIA - KRZYWA PŁYTA . ZGODNIE Z POSTANOWIENIAMI KARTY GWARANCYJNEJ, SERWIS ODMAWIA PRZEPROWADZENIA NAPRAWY GWARANCYJNEJ."
     
    Z godnie postawieniami karty telefon nie ma też prawa takich temperatur osiągać...
     
    I fotki płyty głównej dali... widać 'dobrym' sprzętem robili fotki
     

    4060642%20001.jpg
     
    4060642%20002.jpg
     
     
    4060642%20003.jpg
     
     
    4060642%20004.jpg
     
     
    4060642%20006.jpg
     
     
    4060642%20007.jpg
     
     
     
    4060642%20008.jpg

    Edytowane przez piterwsad
    Wycinam wulgaryzmy. Rozumiem emocje, ale forum to nie miejsce aby wyrażać je w taki sposób.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Snajpiq

    @@misiek27

    Od 3 lat pracuję w branży GSM i wiele już historii związanych z serwisem słyszałem, zarówno od strony klientów, jak i od strony serwisantów. Zarówno CCS jak i Regenersis (i każdy inny serwis gwarancyjny) mają swoje procedury - dla każdego producenta inne, bo ustalane przy podpisywaniu umowy na serwisowanie danych sprzętów. Żadnemu serwisowi nie zależy na tym, żeby każdy telefon odrzucać bo z każdej naprawionej sztuki mają pieniądze. Aczkolwiek jeśli serwisant dostaje telefon do naprawy, rozbiera go i widzi, że płyta główna jest wygięta to od razu stwierdzi uszkodzenie mechaniczne. Każdy telefon jest tak skonstruowany, że nie ma możliwości, aby wygiąć coś w środku bez uszkadzania telefonu na zewnątrz - czyli tak jak u Ciebie. Tobie się ten telefon "sam" nie wygiął, z natury rzeczy nie jest żywym stworzeniem i sam raczej by sobie krzywdy nie zrobił. Daję głowę, że a) nosisz telefon w tylnej kieszeni spodni lub b) masz ciasne wszystkie kieszenie. Uszkodzenie jest ewidentnie winą Twojego użytkowania, a nie tego złego producenta, który chciał żeby Ci się telefon zepsuł i jeśli nie potrafisz tego zaakceptować to Twoja sprawa.

    Osobiście ok. 3 tygodnie temu wysłałem mojego Honora do Regenersis. Zgłaszałem plamę na ekranie, krótkie trzymanie baterii i nieostre zdjęcia. Co zrobił serwis? Wymienił mi bez gadania telefon na nowy (z pudełkiem i akceosoriami włącznie) i co dla mnie istotne, zaproponował czarny egzemplarz zamiast białego, który miałem wcześniej. Dodam, że telefon został wysłany z odblokowanym Bootloaderem. Także każdy może sobie w temacie zdanie wyrobić.

    Wysyłałeś przez punkt gdzie kupiony czy bezpośrednio? Z tytułu gwarancji czy niezgodności towaru z umową/rękojmii? Tak pytam bo chyba będę reklamował swojego Honora 4X. Edytowane przez Snajpiq

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo

    Wysyłałem bezpośrednio do Regenersis, z tytułu gwarancji. Niezgodność z umową/rękojmię zgłasza się do sprzedawcy, więc w tym wypadku musiałbym to zgłosić do X-Kom'u.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Snajpiq

    Tak znam różnice. Długo czekałeś?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo

    14.04 wysłany, 25.04 dostałem mejla z propozycją wymiany na nowy (wysłałem biały, dostałem czarny), 27.04 dostałem nowy.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    akir

    U mnie ten banan tez bym odrzucił.

    Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W moim przypadku sprawa została załatwiona właśnie bezpośrednio u producenta (huawei). Dostałem właśnie po 8d od opisania szczegółowego im sprawy, iż dostane nowy telefon. Jutro przyjeżdża kurier odebrać stary, a CCS wymienić ma na nowy. Polecam użytkownikom huawei i honorów włączyć usługę HiCare, gdyż w razie czego statystyki urządzenia razem z temperaturą baterii są wysyła bezpośrednio do centrali przy synchro z internetem.

    Jakby ktoś miał podobny problem to mogę nawet mu udostępnić te pare maili z huaweiem, żeby wiedział jak argumentować.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak włączyć usługę HiCare?

    tapnięte z H7

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przy pierwszym uruchomieniu się pyta czy może wysyłać statystyki, a potem to nie wiem, pewnie masz włączone. Jak nie jesteś pewny zawsze możesz zresetować telefon :) nigdy nie zaznaczałem, że nie. Zawsze takie funkcje warto mieć włączone. Obadałbym ale obecnie telefon pojechał na wymianę do CCS zgodnie z wytycznymi od Huaweia

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x