Skocz do zawartości
misiek27

Serwis Huawei, reklamacje, naprawy - dyskusja ogólna

    Rekomendowane odpowiedzi

    andi14

    Jak włączyć usługę HiCare?

    tapnięte z H7

    Ustawienia>aplikacje>HiCare i tu masz włącz-wyłącz.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Cześć, 

    dzisiaj wysłałem swój telefon za pomocą door-to-door do serwisu. Do paczki zamieściłem oryginalny kartonik z telefonem + kopia faktury z opisem usterki. Teraz przeczytałem że powinna być książeczka serwisowa. Czy wy posiadacie kartę serwisową? Szczerze powiedziawszy nie przypominam sobie aby coś takiego było. Ja w swoim kartonie posiadałem jedynie mniejszy kartonik z instrukcją obsługi... 
    Ponadto, czy jest możliwość obserwowania postępów pracy serwisu, np. jakiś tracking? Bo czekać 14 dni w ciemno to trochę słaba sprawa... 

     

    Co do samego telefonu, to uszkodzeniu uległ ekran. Przy wyświetlaniu czarnego obrazu widać wyraźne zielone plamy. Przy normalnym użytkowaniu są jeszcze widoczne dwa jaśniej świecące punkty. 
    Do usterek również dopisałem problem z baterią (po aktualizacji osiąga bardzo wysoką temperaturę) i z aparatem (czasem ma problem ze znalezieniem ostrości, telefon cały czas próbuje wyostrzyć obraz, łapie ostrość na 1 sekundę i znowu próbuje). Pewnie są to problemy z oprogramowaniem i wymienia sam ekran ;/ 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W pudełku z telefonem powinna być karta gwarancyjna. To jest kartonik złożony na pół i on na ostatniej stronie ma tabelkę pt "przebieg napraw gwarancyjnych" oraz adresy punktów serwisowych. 

    Ps

    Instrukcja obsługi to całkiem spora książeczka. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To ja czegoś takiego w swoim pudełku nie widziałem, zresztą ten kartonik w którym była instrukcja dopiero wczoraj pierwszy raz otworzyłem. Znalazłem pewną osobę która również nie miała karty gwarancyjnej. Zobaczymy co powie serwis. Kupowałem telefon w X-Komie. 

     

    PS. No chyba że masz na myśli że karta gwarancyjna jest na końcu instrukcji. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@MrRafik

    Przecież napisałem, że karta gwarancyjna to kartonik złożony na pół.Instrukcja obsługi jest w postaci książeczki. To są dwie odrębne rzeczy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@MrRafik Daj znać jaki efekt końcowy bo sam mam zamiar ogarnąć to po 20 lipca ;) 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mobopx
    W pudełku z telefonem powinna być karta gwarancyjna.

    @@MrRafik

    Ja karty gwarancyjnej nie widziałem od kilku lat. Sam kupując Huawei od dystrybutora, zwróciłem się z zapytaniem o kartę gwarancyjną. Gość przy mnie dzwonił do Huawei i otrzymał odpowiedź, że od dawna odchodzi się od takich praktyk. Dowodem zakupu jest paragon, a "tabelki serwisowe" prowadzone są za pomocą systemów teleinformatycznych ;)

     

    Nie wiem jak inni producenci, ale na pewno Huawei nie robi problemów, jeśli brak takowego dokumentu :)

    Edytowane przez mobopx

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@mobopx dzięki wielkie :) Przeglądałem dzisiaj stronę Huawei i w jednym z dokumentów jest wspomniane że gwarancja jest udzielana tylko przy ważnej karcie gwarancyjnej. Zdziwiłem się, bo od dobrych kilku lat nie widziałem uzupełnionej karty gwarancyjnej, a jak coś musiałem reklamować to wystarczył sam paragon/faktura.

    Dzięki za informację, uspokoiło mnie ;) 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@mobopx

    Napisałem, że powinna być, bo u mnie była. Telefon kupiłem w komisie z dystrybucji Plusa. Też uważam, że nie będzie problemu.Odpowiedziałem tylko na pytanie @MrRafika.

    Edytowane przez marabut51

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Snajpiq

    W sprawie karty gwarancyjnej kontaktowałem się z Huawei Polska jak u siebie po zakupie Honora 4X takowej nie znalazłem. Karta może być, ale nie musi. Ich zapisy na stronie odnośnie karty są nieaktualne i wystarczy dowód zakupu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x