Skocz do zawartości
misiek27

Serwis Huawei, reklamacje, naprawy - dyskusja ogólna

    Rekomendowane odpowiedzi

    Ja reklamowałem, co prawda nie Honora tylko samsunga. Przyjęli i zrobili na gwarancji :)

    Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wysłałem telefon z typową usterką czyli białe plamy na wyświetlaczu, telefon wyleżał się 2 tygodnie w serwisie po czym zacząłem cisnąć że długo czekam. Dostałem info że czekają na części i trzeba chwile zaczekać za kilka dni telefon że nie ma części i wymienią mi na nowy no to super myślę. Dzisiaj dostałem telefon że nie maja już tego modelu na magazynie i mogą mi dać honora 8 jeżeli się zgodzę :)  W poniedziałek pewnie będzie do odbioru. Czekam już 5 tygodni ale warto było. Jak macie te plami to słać na wymiankę 

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, mam do was kilka pytań i liczę na szybką odpowiedź! Otóż posiadam Honora 8 kupionego na raty w sklepie sferis. Po pewnym czasie na ekranie w dolnej części pojawiła się biała plamka, widoczna na białym tle, później zaczęła w górnym pasku wyświetlać się Ikona ładowania / udostępnianie zasilania - gdy zaznaczyłem opcje tylko ładowanie, albo inną, komunikat po chwili znowu się pojawiał, telefon wtedy nie chciał się ładować, musiałem szybko wybrać opcje tylko ładowanie i podłączyć telefon do ładowarki, aby się ładował. Wczoraj podłączając telefon do ładowarki, nie ładował się, myślałem że dymek znowu wyskoczył i trzeba wybrać opcje. Niestety po chwili poczułem nieprzyjemny zapach spalenizny wydalający się z ładowarki i złącza usb w telefonie. Spaliła się ładowarka i gniazdo w telefonie(sprawdzałem na innej ładowarce). Czy ładowarke też mi wymienią na gwarancji?(Wyczytałem na stronie huawei że na akcesoria jest gwarancja 12msc). I teraz pytanie. Chcę odesłać telefon na gwarancję, oczywiście opiszę te usterki w protokole. Niestety zgubiłem gdzieś fakture którą dostałem z telefonem ze sklepu sferis. Na stronie sklepu mogę sobie pobrać kopie/duplikat faktury i czy to wystarczy do uznania gwarancji? Następnie mam wysłać telefon do sklepu sferis, huawei czy z tego co wyczytałem do bezpośredniego serwisanta CTDI czy CCS? Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    parart

    Kopia dowodu zakupu wystarczy.
    Możesz wysłać do sklepu lub producenta. Jak zgłosisz do HUAWEI to oni wyślą kuriera i nie będziesz płacić za przesyłkę.

    Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    no tylko na tej kopii jest tylko napisane że został kupiony w sklepie sferis na raty, nawet numeru imei nie ma tylko, nr zamowienia itd
    Czy muszę na oddzielnej kartce wypełniać opis usterki, może być napisana odręcznie, czy musi być jakiś specjalny wniosek, lub wydrukowane?

    Edytowane przez emiles21

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo

    Huawei/Honor serwisuje CTDI albo ccs. Do CTDI trzeba wysłać formularz zgłoszeniowy do pobrania u nich na stronie i tam wypisujesz wszystkie potrzebne informacje. Nr imei nie musi być na fakturze bo Huawei/Honor ma bazę imei i wiadomo od kiedy do kiedy jest GW. Ja osobiście wysłałem do CTDI i bezproblemowo.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czy mogę bezpośrednio do tego CTDI wysłać im telefon pocztą, czy musze ich kurierem?(nie jest tam dokładnie napisane, czy mogę sobie pocztą wysłać czy musze ich kuriera zamawiać, a nie chce mi sie czekać zanim przyjedzie)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo

    Najwygodniej i za free jest ich kurierem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, po wysłaniu do CTDI telefonu, dzisiaj otrzymałem informacje co do obsługi mojego urządzenia:
    "Szanowny Kliencie,

    Autoryzowany Serwis Huawei potwierdza występowanie usterki. Usterka nie wynika z winy Klienta.
    Ekspertyza wystawiona w związku z brakiem dostępności części oraz brakiem możliwości wymiany urządzenia.
    Prosimy o kontakt z bezpośrednim Dostawcą urządzenia w celu dokonania jego zwrotu. Informujemy, że zakończona została obsługa w\w urządzenia w ramach gwarancji producenta."

    I teraz pytanie co mam dalej robić? Jechać do sklepu Sferisa i tam to reklamować czy udać się do salonu Huawei?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo

    Do sprzedawcy.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x