Skocz do zawartości
zibi6

aparat przestał prawidłowo działać - czarny ekran po włączeniu aplikacji do zdjęć

    Rekomendowane odpowiedzi

    Roy

    Tak, po co się rozdrabniać w temacie dalej jak to nowo zakupiony fon z ewidentną usterką.

    Wymieniać na nowy wolny od wad jak proponuje @@mykowhai.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zibi6

    Ok. Raczej problemu nie da się rozwiązać poprzez resety, aktualizacje itp.

    Przed chwilą zarezerwowali dla mnie w sklepie nowy egzemplarz pod wymianę.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czy u was także pojawia się problem z niedziałającym aparatem? Czy komuś z was udało się to wyeliminować?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @Jongover Oj chyba zbliżasz się do nieuniknionego. W moim Nexusie też Aparat często dawał czarny ekran aż do restartu. Po jakimś miesiącu zaczął się bootloop...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No tak samo pisałem serwisowi. Niestety, stwierdzono że wszystko działa prawidłowo. Najśmieszniejsze że stwierdzili to na podstawie 3 zdjęć(!), mimo że problem pojawia się nieregularnie. No, ale żeby nie było- porozumiałem się ze sprzedawcą i mają wziąć mój telefon z powrotem na serwis. Tym razem nie zrestartowałem telefonu po ostatnim razie, więc będą mieli to jak na ręce. Zobaczymy co z tego wyniknie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A więc. Serwis ponownie uznał że wady nie ma. Mimo że wysłałem naładowany do pełna telefon z włączonym oszczędzaniem baterii i trybem samolotowym, telefon musiał się rozładować zanim się nim ktoś zajął(a przyszedł do nich dwa dni po oddaniu, także trochę długo rozpakowywali przesyłkę skoro zdążył paść).

    Serwis stwierdził że winą za problem z aparatem jest to że miałem na telefonie dużo zainstalowanych aplikacji(!). Hmmm. Mój telefon miał 32gb, czyli względnie mało. Ciekaw jestem co mówią tym którzy są w stanie zapełnić 128gb ?. Telefon przywrócili do ustawień fabrycznych. Nie dowiedziałem się jak będzie wyglądać przesyłka powrotna(kto za nią będzie płacił). 

    Ogólnie to kaszana, bo telefon zapewne za parę tygodni/miesięcy padnie. Co prawda, od tygodnia jestem już szczęśliwym posiadaczem Mi Mixa 2, ale tego nexusa zamierzałem sprzedać. Trochę głupio jednak sprzedawać coś o czym wiem że ma wadę, która może okazać się bardzo poważna, i twierdzić że wszystko jest w porządku... ?

    W tym wypadku pozostaje mi jedno pytanie: Rok temu oddałem telefon na gwarancję do serwisu LG. Wymieniono płytę główną. Zgodnie z prawem powinienem więc dostać albo przedłużenie gwarancji o czas pobytu w serwisie, albo dodatkową gwarancję na wymienioną część, albo na cały telefon. Nie dostałem jednak wówczas żadnego potwierdzenia o tym od LG. Czy mogę założyć że telefon ma jeszcze rok gwarancji?(płyta główna to bądź co bądź połowa telefonu więc gwarancja powinna lecieć od nowa). Mam zaświadczenie o naprawie itp.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lasica

    @Jongover  Z tą gwarancją to zależy, ale generalnie jest tak, że dają albo 3 miesiące na naprawioną część, albo po porostu gwarancja obowiązuje do końca trwania tej oryginalnej. Wszystko masz wpisane w warunkach gwarancji. Gwarancja jest dobrowolna i producent może sobie wpisać warunki jakie chce.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tzn. Zgodnie z kodeksem cywilnym(czy tam jeszcze jakimś innym-nie jestem prawnikiem ;) ) gwarancja powinna zostać przedłużona, gdy wymieniona część jest bardzo istotna. Pisałem o tym z serwisem xkom i powiedziano mi że ten zapis dotyczy tylko napraw przez producenta. No ale trudno. Telefon powinien przyjść- spróbuję go sprzedać.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x