Skocz do zawartości
rdy

Huawei P9 - gwarancja, dyskusja ogólna.

    Rekomendowane odpowiedzi

    rdy

    No właśnie chyba nie masz na stacie tych 3 lat, bo mój telefon pochodzący ze sklepu(a nie od operatora) wyraźnie ma gwarancję do 5 maja 2018 według hicare i strony huaweia

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dudus8

    //

    Mam fakturę zakupu Vat 23% na 1zł niby z centrum biznesowego Plusa, chociaż nie ma tam nigdzie napisane Plus. Na fakturze nie ma także numeru Imei.
    Jest tylko Huawei P9
    Czy mam ważna pełną gwarancję na urządzenie? Także tą Premium 3 lata i 3 miesiące na ekran i uszkodzenia mechaniczne?
    Nie będę miał problemów w przypadku ewentualnego oddania telefonu na gwarancję?


    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

    Edytowane przez mobopx
    Pytanie dot. powiadomień - nie ten wątek. Przeniosłem do "pytań do posiadaczy"

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Yanos

    Chyba najlepiej napisać do Huawei w sprawie gwarancji bo wg mnie faktura bez IMEI to nijaka faktura. U mnie normalnie wpisany jest IMEI urządzenia. Gwarancję 3 letnią uzyskuje się dopiero po aktywacji złotego pakietu w HiCare.

    Sent from my P9 using Tapatalk.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dudus8

    No to super.......

    Nie ma jak to telefon bez gwarancji....Masakra.....

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Yanos

    To tylko moje zdanie. Może nie mam racji. Musisz dowiedzieć się u źródła.

    Sent from my P9 using Tapatalk.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dudus8

    Huawei na e maile nie odpisuje

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Yanos

    To zadzwoń na infolinię.

    Sent from my P9 using Tapatalk.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Genaro

    Jak u was wygląda gwarancja VIP? Tzn. jaki macie czas objęcia gwarancją? To jest dokładnie 3 lata od momentu rejestracji w aplikacji HiCare, od daty zakupu, czy ogólnie jakaś data za mniej więcej 3 lata?

     

    Pytam gdyż zakupiłem urządzenie, jeszcze nieuruchamiane, sprawdziłem nr IMEI na stronie Huwaei i widnieje data gwarancji do 12.06.2016r, a data na fakturze to 20.06.2016... Tyle, że urządzenie jeszcze nie było rejestrowane w aplikacji itd. A widywałem też inne urządzenia, które po sprawdzeniu po nr IMEI miały gwarancję na 3 lata, ale nie dokładnie naliczaną od dnia zakupu tylko np 3 lata i 1 msc itd.

     

    Jak to wygląda u was?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dudus8

    U mnie wyglada to tak:

    Faktura zakupu z 8 czerwca a gwarancja od 9 czerwca. 36 miesięcy.

    Karty Vip jeszcze nie mam aktywnej. Mam na to miesiąc czasu więc spokojnie

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mostio

    Korzystał już ktoś może z bezpłatnej wymiany wyświetlacza?

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x