Skocz do zawartości
roki30

Serwis gwarancyjny - pytania, opinie

    Rekomendowane odpowiedzi

    roki30
    Napisano (edytowane)

    Mam pytanie do osób, które wysyłały swoje telefony do serwisu CCS Piaseczno - pamiętacie może nr klienta CCS potrzebny do zamówienia kuriera ? Dzisiaj od 10 - 16 próbowałem się do nich dodzwonić i // nic. Ciągle tylko głos faceta w słuchawce - czas oczekiwania na połączenie wynosi do 3 minut. Masakra jakaś ...

    Edytowane przez mobopx
    Edytowano w związku z pkt. 3.2 reg. Do przeczytania i zastosowania się :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie tylko tam. Tydzień temu próbowałem zadzwonić do Krakowa, niestety bez skutku.

    Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, jako, że godzinę temu poszukiwałem sposobu, aby pozbyć się błędu z podwojonymi literami w klawiaturze wgrałem oficjalnego androida 6.0 na P8L. Niestety błąd ten pozostał i tutaj jest moje pytanie. Czy jak oddam telefon do Orange na gwarancję, aby naprawili blok logiczny o którym dowiedziałem się stąd http://forum.android.com.pl/topic/252734-podw%C3%B3jne-litery-podczas-wpisywania-tekstu/page-4 to czy go przyjmą bez względu na wgrany android? Jestem w tym zielony, dlatego pytam. :(

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mienho
    Napisano (edytowane)

    To zależy czy masz odblokowany BL, gdyż to zmniejsza szansę na przyjęcie przez serwis, ale przypadki są różne jak nie spróbujesz to się nie dowiesz [emoji12]

    Co do gwarancji to też są różne opinie że jak wgrałeś inny niż brandowany rom (jeżeli miałeś) to też tracisz. No i za odblokowanie BL też tracisz.

    Edytowane przez mienho

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    @@blukasik11 wgraj dzisiejsza aktualizacje, nie ma podwojnych literek

    Ja oddalem telefon na gwarancji w wersji b524 i oddalu mi nowa sztuke xd

    Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

    Edytowane przez Sknerusek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, nie dokopałem się nigdzie to tej informacji stąd temat, a mianowicie czy P8 w wersji lite posiada rozszerzoną gwarancje tak jak zwykle P8 czy jest tylko standardowa 2 letnia gwarancja?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tylko standardowa 2 letnia gwarancja.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie wiedziałem gdzie napisać to napiszę tutaj.

    Mój Huawei P8 Lite nie łączył się z Wi-fi.

    Oddałem go do serwisu. Po tygodniu dostałem wiadomość że telefon jest w autoryzowanym serwisie.

    Ile mogę oczekiwać na mój telefon?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzien, dwa,trzy, tydzien a moze dwa tygodnie. Kwestia posredniczenia między serwisami i Tobą. Za kazdymnrazem telefon zapewne wysylany jest kurirem a to juz 2 dni, nastepnie jaki tryb pracy damego autoryzowanego serwisu. Moze robia od ręki zaraz po otrzymaniu, moze maja natłok roboty.

    Kwestia usterki, najpierw pewnie soft, to szybko. Jak soft nie pomoze to hardware czyli wymiana modułu wifi. Jak maja to git (pewnie maja) a jak nie to musza to ściągnąć.

    Co to za serwis ? Ccs czy huawei ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x