Skocz do zawartości
roki30

Serwis gwarancyjny - pytania, opinie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Koleżanka miała tak samo tylko że telefon wzięty w play 2 tygodnie oczekiwania zakończone wymianą płyty głównej

    Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Ganjax

    Witam. Czy mógłby się ktoś podzielić opinią na temat serwisu huawei?

    Oddałem siostry telefon na naprawę gwarancyjną D2D - Telefon po zablokowaniu nie chciał się już odblokować(czarny ekran) bluetooth nie działał, bateria drenowała jak szalona.

    Telefon wysłałem im przedwczoraj, a dzisiaj już widzę że jest status że odesłano, status na stronie:

     

    Model:  86***************

    Status gwarancji:  Na gwarancji

    Symptom:  S04

    Status naprawy:  proces serwisowy zakończony. urządzenie zostało odesłane do nadawcy

     

    Wiecie może co oznacza Symptom S04? I jakieś wasze opinie o ich serwisie?

    Z góry dziękuję

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Cześć.  Mam mojego p8 lite jakies pol roku . W tym czasie minimalnie zbił sie na rogu. Jakis czas temu (z miesiac po zbiciu) zaczely sie pojawiać zielone plamy po obwodzie ekranu albo np paski przez caly ekran. Chce telefon oddać na gwarancje,  problem w tym czy mi ją uznają przez ten zbity ekran. Jak myslicie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam ja osobiście mogę podzielić się sprawą z serwisem aby inni mogli się zorientować mniej więcej  :) Trzeba oczywiście brać pod uwagę że nie zawszę tak to może wyglądać jak w moim przypadku. 

    Więc z powodu że procenty baterii ginęły mi w oczach to po tygodniu od nowości tel. oddałem go na serwis w dniu 22.09.2016 a w dniu 28.09.2016 sprawdziłem z ciekawości status serwisu na stronie CCS. Miło mnie zaskoczył fakt że była informacja iż procedura serwisowa została zakończona bo spodziewałem się że będę czekał bite dwa tygodnie na telefon. Taka informacja była na temat naprawy i tego co zostało zrobione. 

    Szczegółowy opis naprawy urządzenia

     

    AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA. W URZĄDZENIU WYMIENIONO: PŁYTĘ GŁÓWNĄ. TESTY PO NAPRAWIE WSKAZUJĄ, ŻE URZĄDZENIE DZIAŁA POPRAWNIE.

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja mam bardzo dobre zdanie o serwisie z Piaseczna. W tamten wtorek zawiozłem im siostry p8 lite z play , bo aparat tylny robił niewyraźne foty, nie łapał gps, - i już w środę po południu było powiadomienie , a wczwartek rano pojechałem - wymiana tel . Dostałem nowiutki , bez brandu , gwarancja 24 miesiące od tamtego czwartku. Złego słowa więc nie powiem

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Fuldi

    Witam, nie wiem czy w dobrym temacie piszę, jeśli nie to proszę o przeniesienie.

    Mam problem z gwarancją mojego p8lite , otóż kupiłem go od pana X który widniał na fakturze z orange (2015-06-09 ). Po pewnym czasie moj houawei przestał działać i oddałem go w salonie orange na gwarancje . Dostałem telefon naprawiony z nowym numerem IMEI i z nową gwarancją (Szacowana data ważności gwarancji: 2018-12-20) więc jest obecnie na gwaracji. Telefon znów się zepsuł i ponownie udałem się do salonu orange gdzie wysłali go na serwis gwarancyjny. 
    Odpowiedź przyszła po 4 tygodniach taka:

    "Autoryzowany serwis Huawei potwierdza występowanie usterki oraz brak możliwości jej usunięcia przez naprawę i wymianę urządzenia w serwisie. Usterka nie wynika z winy Klienta.
    Prosimy o kontakt z bezpośrednim Dostawca urządzenia w celu dokonania jego zwrotu. Informujemy ze zakończona została osbługa w/w urządzenia w ramach gwarancji producenta. 
    Pozdrawiamy zespół Regenersis
    Grupa CTDI"


    Pani w salonie oragne powiedziała ze nic nie mogą dla mnie zrobić bo raz że nie są autoryzowanym salonem a dwa że w moim przypadku telefon jest na rękojmi a wg prawa rękojmia nie przechodzi na osobę trzecią czyli na mnie. Taką odpowiedź dostałem 23.10.18

    Czy ktoś może mi pomóc , nie chce tego zostawić mimo że telefon wiekowy to dla zasady nie odpuszczę. 

    Edytowane przez Baron Rafau
    Doprecyzowałem tytuł tematu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    W dniu 4.11.2018 o 22:35, Fuldi napisał:

    Witam, nie wiem czy w dobrym temacie piszę, jeśli nie to proszę o przeniesienie.

    Mam problem z gwarancją mojego p8lite , otóż kupiłem go od pana X który widniał na fakturze z orange (2015-06-09 ). Po pewnym czasie moj houawei przestał działać i oddałem go w salonie orange na gwarancje . Dostałem telefon naprawiony z nowym numerem IMEI i z nową gwarancją (Szacowana data ważności gwarancji: 2018-12-20) więc jest obecnie na gwaracji. Telefon znów się zepsuł i ponownie udałem się do salonu orange gdzie wysłali go na serwis gwarancyjny. 
    Odpowiedź przyszła po 4 tygodniach taka:

    "Autoryzowany serwis Huawei potwierdza występowanie usterki oraz brak możliwości jej usunięcia przez naprawę i wymianę urządzenia w serwisie. Usterka nie wynika z winy Klienta.
    Prosimy o kontakt z bezpośrednim Dostawca urządzenia w celu dokonania jego zwrotu. Informujemy ze zakończona została osbługa w/w urządzenia w ramach gwarancji producenta. 
    Pozdrawiamy zespół Regenersis
    Grupa CTDI"


    Pani w salonie oragne powiedziała ze nic nie mogą dla mnie zrobić bo raz że nie są autoryzowanym salonem a dwa że w moim przypadku telefon jest na rękojmi a wg prawa rękojmia nie przechodzi na osobę trzecią czyli na mnie. Taką odpowiedź dostałem 23.10.18

    Czy ktoś może mi pomóc , nie chce tego zostawić mimo że telefon wiekowy to dla zasady nie odpuszczę. 

    Witaj, potwierdzamy informacje przekazane w salonie. W tej sytuacji telefon może wymienić osoba, która go u nas kupiła.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x