Skocz do zawartości
Seiko

Serwis LG - dyskusja ogólna i pytania.

    Rekomendowane odpowiedzi

    qbic7

    Witam.

    Niestety przez własną głupotę uwaliłem i telefon i prawdopodobnie będę go musiał oddać na gwarancję.

    Nigdy nie oddawałem żadnego sprzętu na gwarancję  więc byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi opisał co muszę przygotować i jak to się odbywa. Na stronie Lg przeczytałem że zamawia się u nich kuriera i spakowany telefon wraz z akcesoriami, kompletem dokumentów oraz opisem usterki oddaje kurierowi. I tu pojawia się moje pierwsze pytanie, mianowicie czy karta gwarancyjna musi być wypisana i podbita ? Mam fakture vat zakupu oraz karte gwarancyjną, ale nie wypisaną. Kupiłem tel. na allegro i tak już dostałem. Z resztą sam zauważyłem że większość sprzętu serwisuje się na podstawie faktury/paragonu zakupu. Więc jak to w tym przypadku ?

    Kolejne pytanie to czy w przypadku gdy uszkodzony jest tel. muszę oddać go wraz z kompletem akcesoriów (ładowarka, sluchawki, itp) ?

    Co w przypadku gdy serwis stwierdzi że gwarancja nie obejmuje "mojej" usterki ? Czy naliczą mi jakąś opłate za kuriera w przypadku gdy zrezygnuje z naprawy ?

    Myślę że to tyle ;)

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Gwarancja Ci nie jest potrzebna, wystarczy faktura, lub paragon.Wysyłasz sam telefon, że strony LG ściągasz formularz naprawy i piszesz co jest nie tak zamawiasz kuriera i tyle.Jeśli naprawa będzie płatna na pewno ktoś Ale skontaktuje z Tobą.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam powidok w mojej G5. Jak to załatwić? Wypełnić jakiś formularz na stronie lg? Posiadam na niego fakturę vat na dane poprzedniego właściciela, kupiony był w salonie tmobile. Chciałem tą poswiate złapać na screenshocie ale hahah nie widzi jej :) 

    Edytowane przez krzychy
    Przeniesienie posta.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    antykat

    @up
    Ja kupiłem nieużywany egzemplarz z fakturą od klienta Plusa. Telefon oddawałem do naprawy w salonie Plusa. Nie wnikali na kogo jest wystawiona faktura. Zanim kupiłem ten telefon, to pytałem w salonie czy mogę mieć problemy z gwarancją, to powiedzieli, że nie. Przypyszczam, że podobnie jest w T-Mobile. Podejrzewam, że jakbyś wysłał go bezpośrednio do LG, to też nie robiliby problemu. Ostatecznie jest to telefon z oficjalnej polskiej dystrybucji a ludzie mają prawo sprzedać telefon. Byłoby dziwne, gdyby wiązało się to z utratą gwarancji. P.S. Właśnie też pojawiły się u mnie powidoki :-( Telefon fajny, ale jestem nieco rozczarowany (to będzie druga naprawa) po 3-letnim bezproblemowym użytkowaniu G2.

    Wysłane z LG G5 H850
     

    Edytowane przez dszymek
    Nie cytujemy poprzedzajacego postu. Wystarczy @up lub przycisk "@ wspomnij"

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    alfabet

    Ja swój G5 oddałem przed świętami na bootlop. Po powrocie od razu kolejny i oodalem i wymieniono mi na nowy. Na jakiś czas rozstałem się z moją ulubioną marka z powodu awaryjności sprzętu. Na serwis nigdy nie narzekałem. Jest dobry ale sprzęt LG robi słaby. Miałem g, G2, G3, g4, G5. Starczy. W między czasie V10.


    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    hun19

    Raportuje jak skończyła się wysyłka na gwarancję: 

     

    Okazało się, że te dziwne objawy po aktualizcji do 7.0 związane były z awarią modułu baterii - wczoraj odesłali mi telefon z nowym modulem i wszystko już działa jak należy. Ciekawe tylko do kiedy? ;) - na razie wymieniają mi telefon po kawałku - najpierw płyta główna z powodu bootloopa, potem moduł, teraz pewnie kolej na ekran ;) 

    Edytowane przez dszymek
    Korekta tekstu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    6 godzin temu, rakers napisał:

    Ja swój G5 oddałem przed świętami na bootlop. Po powrocie od razu kolejny i oodalem i wymieniono mi na nowy. Na jakiś czas rozstałem się z moją ulubioną marka z powodu awaryjności sprzętu. Na serwis nigdy nie narzekałem. Jest dobry ale sprzęt LG robi słaby. Miałem g, G2, G3, g4, G5. Starczy. W między czasie V10.

     

    To co teraz użytkujesz?-pochwal się :)

    Ja,niestety już trzy razy wysyłałem na serwis g5 z powodu ekranu-za trzecim razem odebrał jakiś inżynier lg i odesłał mi nowy tel,ale co z tego jak i w tym modelu problem jest-a prześwity to są wszędzie i co gorsze pojawiają się wypalenia :(

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    alfabet

     

    @cichykoksik2207Próbowałem Ci napisać ale mój post został ukryty. Mam telefon zgodnie z tym co mam w profilu. Moja ulubiona marka LG daje popalić jakością wyświetlaczy i płyt. Szkoda mi aparatu ale tak źle nie mam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kubkx

    Witam,

    Oddawał już ktoś z Was G5 na gwarancję?

    Chciałem poznać wasze opinie, doświadczenia z serwisem.

    Będę chciał oddać moją g5 ze względu na żółte plamy na czarnym tle, gubienie autofocusa.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja oddawałem, raz ze względu na wady obudowy, wymienili tył i moduł. Drugi raz na wady obudowy ponownie i podświetlenie wyświetlacza, wymienili wszytko znowu. Trzeci raz zarządałem wymiany na nowy ze względu na kolejne wady wyświetlacza, Wymienili na nowy. Wady wyświetlacza są i w nowym modelu, ale reklamować będę innym razem [emoji16] nie przeszkadzają za bardzo.

    Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x