Skocz do zawartości
mattaj86

Serwis CDTI (dawniej W-Support) - dyskusje, pytania, problemy

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Postanowiłem zgłosić to u operatora, nie uznali... o czym niestety dowiedziałem się dzień po podjęciu przez Nich decyzji, samemu dzwoniąc i dopytując się co z tym kurierem, który miał przyjechać po sprzęt. W każdym razie teraz z kolei zgłosili nie reklamację tylko gwarancję, więc czekam na kolejnego kuriera. No nie wiem co to będzie, @dante82, mógłbyś opisać jak to się stało, ze jednak Ci uznali? Mój aparat teraz poleci niby od razu do producenta i pewnie do W-Supportu właśnie, i ciekawi mnie ile potrwa to wszystko.

     

    Ogólnie mam z W-Supportem inny problem, bo wcześniej dałem moją Z3 do ubezpieczenia (wypadł przez barierkę i rozwalił się tył). Nie chcą uznać naprawy bo wcześniej (2 tygodnie), zgłaszałem usterkę, ze trzeszczy mi głośnik i w obiektywie jest kurz. Wysłałem telefon i odesłali twierdząc, że to jest usterka mechaniczna czy jakoś tak i nie naprawią, a poza tym telefon jest wygięty (załączam foto, na moje parodia, bo zdjęcie jest tak wypaczone, linijka trzymana nierówno, a samo zdjęcie zrobione pod lekkim kątem), w każdym razie nie chcą mi teraz uznać tego, ze telefon się rozwalił, bo wg nich szkoda dotyczy tego samego... ehh... czort by z tymi telefonami...

     

    Spoiler

    image001.jpg

     

    Edytowane przez dszymek
    Grafike umieszczamy w spojler

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mi przysłali trochę inne foto, gdzie telefon leżał na płaskiej powierzchni, a po dotknięciu jednego rogu się wychylił. Na nic się zdały moje zdjęcia itp i filmik pokazujący, że telefon przed wysyłką był prosty... Serwis obstawał przy swoim: serwisant ="bóg" i jego słowa są święte, nawet gdy nie  ma racji. Co do wygiętości  Z3 wolę się nie wypowiadać, bo właśnie z tym modelem walczyłem z serwisem...

    Cytuj

    , @dante82, mógłbyś opisać jak to się stało, ze jednak Ci uznali? Mój aparat teraz poleci niby od razu do producenta i pewnie do W-Supportu właśnie, i ciekawi mnie ile potrwa to wszystko.

    Na bank poleci do w-supporty, a o statusie możesz przebiegu gwarancji najszybciej dowiesz się poprzez wpisywanie imei na ich stronie. Jednakże na Twoim miejscu przygotowałbym się na ciężką batalię z serwisem i od razu (gdy nie uznają ci gwarancji) poproś o kontakt do producenta. Nie baw się w pisanie maili, bo to tylko wydłuży cały proces a skutki będą mizerne. Ja po rozmowie z konsultantem producenta, byłem poproszony o przesłanie całej korespondencji z serwisem ( no u mnie to sprawa była, że tak powiem była bardziej rozbudowana) Po jakimś czasie (już nie pamiętam ile to trwało) dostałem mailem pismo, gdzie przychylają się do moich roszczeń i mają dla mnie 2 rozwiązania:

    1. Dostaję zwrot pieniędzy na dane z faktury...

    2, Nowy telefon...

    Z racji iż kupiłem telefon na allegro i faktura nie była na mnie, musiałem wybrać wysyłką nowego telefonu, a szkoda, bo opcja 1 była bardziej opłacalna , no bynajmniej dla mnie , gdyż zyskałbym około 500zł, 

    Powiem tak: walcz, nie poddawaj się. JA z serwisem / producentem "walczyłem" około pół roku. Szczerze po jakimś czasie miałem wszystkiego dość, czas jednakże był dla mnie łaskawy.... Mam nadzieję, że i dla Ciebie tak samo będzie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    A więc, dostałem w końcu odpowiedź z Departamentu Reklamacji (na pierwsze zgłoszenie, które zgłosiłem jeszcze przed minięciem 14 dni od daty otrzymania sprzętu, do dziś mnie nikt nie powiadomił, wyłączając to co sam się dowiedziałem, dzwoniąc i dopytując o status).

     

    Tutaj treść ich odpowiedzi:

     

    Spoiler

    Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 12.5.2017 r. informuję, że zapoznałam się z przedstawioną sprawą.

    Potwierdzam, iż 26.4.2017 r. dla numeru 72*****50 zawarł Pan Aneks do Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus z zakupem telefonu Sony Xperia XZ w ofercie ratalnej. 

    Wyjaśniam, że przed podpisaniem Aneksu do Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych miał Pan możliwość szczegółowego zapoznania się z jego zawartością i jeśli zawartość przesyłki nie była zgodna z umową – odmówić jej przyjęcia. 

    Ponadto w przesyłkach dostarczanych przez kurierów znajdują się stosowne dokumenty do wypełnienia w momencie, gdy przy rozpakowaniu i sprawdzeniu przesyłki Klient stwierdzi niezgodność jej zawartości ze złożonym zamówieniem. Do Polkomtel nie wpłynął protokół reklamacyjny sporządzony w obecności kuriera potwierdzający niezgodność zamówionego/uszkodzenie aparatu. 

    Wyjaśniam, iż przedmiotowa przesyłka została przyjęta bez zastrzeżeń. Nie został sporządzony protokół reklamacyjny w związku z powyższym z przykrością informuję, iż nie mogę ustosunkować się pozytywnie do Pana zgłoszenia.

    Nadmieniam, że z racji zakupu sprzętu przysługują Klientowi określone uprawnienia z tytułu gwarancji jakości, której warunki określa karta gwarancyjna oraz uprawnienia wynikające z tytułu rękojmi za wady fizyczne (i prawne) rzeczy sprzedanej. Gwarancja zakupionego urządzenia określa warunki wymiany na nowe. Szczegółowe informacje znajdują się w karcie gwarancyjnej. Wszelkie decyzje związane z naprawami gwarancyjnymi podejmowane są w oparciu o zapisy Karty Gwarancyjnej wydanej przy sprzedaży. Osobami kompetentnymi do wydawania opinii/decyzji, które dotyczą usterek są pracownicy odpowiednich Serwisów. Firmy te posiadają koncesję uzyskaną bezpośrednio od producentów sprzętu na wykonywanie napraw gwarancyjnych. 

    Z poważaniem
    Karolina K*****k
    Doradca Klienta Biznesowego 
     

     

    I teraz pytanko do Ciebie @dante82, bo telefon ciągle leży na biurku i w żadnym W-Supporcie go jeszcze nie było. Wysłać go samemu do W-Supportu czy molestować ich aby to zaakceptowali.

     

    Pozdrawiam,

    Janusz

    Edytowane przez dszymek
    Usunieta zbedna czesc tekstu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @gnatowski

    Cytuj

    Tutaj treść ich odpowiedzi...

    No jakby nie patrzeć  mieli sporo racji odpisując tak a nie inaczej.  Jak pisałem wcześniej jest to twoje niedopatrzenie, bo mogłeś sprawdzić sprzęt. Tak wiem, kto sprawdza  przy kurierze nowo zakupiony produkt, zapewne znajdzie się kilka osób, aczkolwiek w skali globalnej jest to drobizna...

     

    Cytuj

    I teraz pytanko do Ciebie @dante82, bo telefon ciągle leży na biurku i w żadnym W-Supporcie go jeszcze nie było. Wysłać go samemu do W-Supportu czy molestować ich aby to zaakceptowali.

    Wiesz, u mnie sprawa wyglądała nieco inaczej, gdyż  serwis lekceważąco podchodził do napraw, albo niedbale je wykonywał zrzucając na mnie winę, albo jak  nie podoba Mi się naprawa, to mogę skorzystać odpłatnie z ich usług... Normalnie kpina, za długo by tu opisywać mój problem...

     Po prostu: W-supporcie czują się jak bogowie. Jeżeli serwisant ( co do wiedzy serwisantów itp, nie będę się wypowiadał, bo wystarczy trochę poczytać, jaki poziom co poniektórzy ze sobą reprezentują) stwierdzi Twoją winę, a na 99% zapewne tak będzie, to możesz pożegnać się z gwarancją. Koszty naprawy obstawiam powyżej 1tysiaka,

     Masz 2 wyjścia: 

    1. Sprzedajesz telefon jakiemuś jeleniowi ...

    2. Walczysz z serwisem / producentem, gdzie z góry skazany jesteś na przegraną... Po czasie dochodzisz do wniosku, że masz wszystkiego dość i albo używasz telefonu, bądź sprzedajesz z jeszcze większą stratą. 

    Zastanów się  jaką drogą lepiej podążyć. ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Cóż, odpisałem im, że ok, poniekąd mają rację, bo papierek maja, ale zapytałem też o to, że kto odbierając telefon od kuriera przy jego samochodzie, sprawdzi czy sprzęt leży równo na stole. Czuje, ze już po sprawie. Na moją niekorzyść gra teraz to, że 2 dni temu porysowałem niechcący mocniej telefon, i jestem przekonany, że podciągną to do tego, że telefon mi spadł i przez to się wygięło. Trudno, chociaż niesamowicie mnie irytuje ten mankament, no ale nic nie zrobię, oby tylko przez to telefon nie rozwalił się bardziej. Co prawda mam ochronę wyświetlacza u operatora, ale obawiam się, ze przez to iż telefon jest krzywy będą mogli tego nie uznać czy coś... czas pokaże.

     

    Zastanawiam się jeszcze czy nie napisać bezpośrednio do Sony i... i próbować wziąć ich na litość, bo chyba inaczej nie da rady...

     

    ***

     

     Pisałem do nich aby ustosunkowali się do tego zdjęcia czy wg nich to naprawdę wiarygodny materiał potiwerdzajacy połączenie tych dwóch innych zdarzeń i dzięki czemu nie uznają naprawy... odpisali:

     

    Spoiler

    Digital Care Sp. z o.o. działając w imieniu i na rzecz PZU S. A. uprzejmie informuje, że oświadczenie z dnia 10.05.2017 r. jest ostateczne w toku instancji i nie przysługują od niego dalsze środki odwoławcze.

    W przypadku nie wyrażenia zgody na ustalenia zawarte w jego treści, Digital Care Sp. z o.o. informuje o możliwości zwrócenia się o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego, Miejskiego Rzecznika Konsumentów, Powiatowego Rzecznika Konsumentów.

    Informujemy ponadto, że można dochodzić swych roszczeń przed sądem według przepisów o właściwości ogólnej bądź przed sądem właściwym dla siedziby lub miejsca zamieszkania Ubezpieczającego, z umowy ubezpieczenia.

    Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość odsłuchania nagrania ze zgłoszenia szkody w siedzibie naszej firmy, po wcześniejszym umówieniu terminu.

     

     

     

    Pozdrawiam,

    Janusz

    Edytowane przez dszymek
    Usunieta zbedna czesc tekstu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @gnatowski  Stary nic nie wskórasz, tak jak ci pisałem... Co do producenta, hmm prawda jest taka, iż wyznacznikiem do podjęcia decyzji wpierw liczy się to, co serwis powie. U mnie o tyle było dobrze, że za każdym razem jak wracał telefon z serwisu, od razu po odebraniu go gdy było coś nie tak, pisałem do nich. Wreszcie stałem się na tyle męczący (bo przecież serwis nie przyzna się do błędu kolejny raz ...), że moje roszczenia są bezpodstawne i jedynie odpłatnie mogą go naprawić. Moje Wku.... sięgnęło zenitu i w ruch poszła rozmowa telefoniczna, która trwała około 30 - 40 min, Po czym konsultant poprosił o całą korespondencję... Po około 2 tyg (jak dobrze pamiętam) dostałem info czy chce nowy telefon,czy kasę.

    U ciebie sprawa wygląda całkiem inaczej, nawet śmiem powiedzieć, że możesz próbować walczyć, ale szkoda nerwów i czasu bo szanse, na cokolwiek, masz mizerne.

    Jeżeli nie chcesz się poddać to mam dla ciebie radę, czy z niej skorzystasz, zdecyduj sam. 

    Wgraj sobie backup oprogramowania z innego telefonu, to tak go uwalisz, że nawet serwis go nie odratuje i będą zmuszeni wymienić płytę główną. Powtórz sytuację jeszcze z 2 razy, a dostaniesz nowy telefon. 

    I teraz do tych, co zaraz będą bluzgać mnie za to co Tobie proponuje. Dla niedowiarków. Załatwiłem tak dwa telefony i zawsze nie było problemu z wymiany płyty głównej czy nowego telefonu. Tak wiem, zawsze jest ryzyko, aczkolwiek serwis nie da rady go uruchomić, więc z miejsca wymienia części. Sam zdecyduj czy podjąć takie ryzyko.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, mam telefon Xperia XZ od wujka i jedyne co mam do niego to pudełko i ładowarka. Czy jest szansa, że bez dowodu zakupu/faktury przyjmą telefon na naprawę gwarancyjną? W opcjach "Pomoc Techniczna" gwarancja jest jeszcze ważna, ale nic poza tym nie mam. Dowód zakupu przepadł bezpowrotnie. Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    @Lukasz01230

    Wyślij zgłoszenie gwarancyjne prze stronę Sony, a nie przez sklep. Wtedy potrzebny jest jedynie IMEI. Po zgłoszeniu kurier przyjedzie następnego dnia.

     

     

    Edytowane przez _tommy_
    Zbędne cytowanie całego postu ;)
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @jarosz99 podlinkujesz stronę dokładnie? Bo jeśli trzeba najpierw rejestrować produkt to potrzebna jest data zakupu chociaż, a nie znam dokładnej 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x