Skocz do zawartości
Anako

Jaki rom będzie odpowiedni ?

Rekomendowane odpowiedzi

Anako

Witam serdecznie,
    na wstępie powiem że jestem zielona w tym temacie i chciałabym zapytać który root jest lepszy ? z tego co się tu orientuje to są 2 rodzaje roota Vibe i AOSP (chyba że się mylę)

Zależało mi na takim roocie co ma mąż - czyli niby zwykły android ale zrootowany. Mąż zrootował mi tym AOSP no i niby fajnie ale nie mam większości funkcji jakie były przed rootem - chociaż w tym rozsuwanym menu z góry.. na którym mi jednak najbardziej zależało..
    czy jest jakaś apka uzupełniająca ew jakieś inne rozwiazanie ?

post-388312-0-15908300-1438768635_thumb.png

Edytowane przez awygo
    Nieprawidłowy tytuł.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Root to dostęp lub kontrola nad zasobami systemowymi. Tobie chodzi o rom ( soft , oprogramowanie )

Żeby mieć pełną funkcjonalność wgraj rom z podwieszonego tematu - VIBE 5.1 by Xancin + patch polonizujący od JDstara.

• Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Anako

Dziękuje za tak szybką odp

A teraz jakoś specjalnie muszę to zrobić mając tą wersję AOSP ?czy wystarczy tak jak jest w tym poradniku ? (od punktu pierwszego do ostatniego)

I Waszym/Twoim zdaniem który rom jest lepszy - stabilniejszy ? Bo jeżeli ten co mam jest wg Was lepszy to może przeboleć tą całą funkcjonalność i się przyzwyczaić do tego co mam ? ;) czy jest sens się w to "bawić" - ryzykować ?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja po przetestowaniu wielu romów wybrałem Limonchelo 5.0 -stabilny, rozsuwane menu z góry jak na Vibe, posiada bajery jak obudzanie podwójnym tapnięciem i da się na niego wgrać xposed framework(sdk21) i ma roota na starcie, działa dioda i nie zauważyłem żadnych problemów

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Anako