Skocz do zawartości
syncro

Motorola Moto X style - wada wyświetlacza

    Rekomendowane odpowiedzi

    Chyba moto pójdzie na gwarancji... Po zainstalowaniu aktualizacji androida, z podpietym zasilaniem, nagrzal się i widać żółte przebarwienia, taka rozchodząca się łuna. W okolicach home (czy jak to nazwać, środkowy dotykowy przycisk pulpitu)

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
     

    dodana zawartość
    Spoiler

    77cc7d538cb2ff2f7d83b8ac53c5b89e.jpg


    Nie wychodzi po za pasem nawigacyjny w sumie.

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
     

    Edytowane przez Warn_Girl
    Obrazy i filmy umieszczamy w spoilerach

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Imak Cristal, miałem takie, wygląd elegancki, odsłonięte przyciski, górna i dolna krawędź niestety też. Temu zmieniłem na diztronic. 

    dodana zawartość

    Podejrzewam, że mocno to żółte wkurza, ale skoro nie wychodzi poza pasek nawigacyjny, to może warto spróbować się z tym oswoić. W takiej sytuacji warto rozważyć, czy jest sens aby serwis w środku grzebał i przy okazji coś innego "naprawil" Chyba, że jest opcja wymiany na inny. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja na początku miałem takie samo przebarwienie, później pojawiły się kolejne, lepiej go oddać. Pewnie serwisy motorolli mają teraz oblężenie przez promocje w Euro Rtv.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pouzywam, zobaczę co i jak, po weekendzie najwyżej pojedzie do serwisu

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

    dodana zawartość

    Przypominam, że jest opcja wyświetlania procent baterii. Dużej przyjmujemy trybik ustawień na pasku powiadomień i w ust na samym dole mamy dodatkową zakładkę.

    Wysłane z mojego XT1572 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kosciu

    Kupiłem wczoraj bambuska z promocji i niestety lewy dolny róg z lekka na żółto świeci, a w obydwu górnych widać jakby delikatnie prześwietlone krzyżyki. Niestety brałem ostatnią sztukę w sklepie i chyba ostatnią we Wrocławiu ;) Podjadę do Euro i zobaczę co powiedzą, ale pewnie czeka ją wysyłka do Regenersis. Ktoś już wysyłał, wiecie może ile rozpatrują reklamacje tego (powtarzalnego) feleru?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @up
    Mój na drugi dzień trafił już na serwis, dam znać jak przebiegła naprawa

    Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
     

    Edytowane przez Warn_Girl
    Cytowanie poprzedzającego postu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kosciu

    @up

    ja zaznaczyłem wymianę na egzemplarz bez wady, nie chce żeby rozgrzebywali mi nowy telefon, wtedy jego status spada do "refurbished" imo.

    Edytowane przez Warn_Girl
    Cytowanie poprzedzającego postu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @up
    Tak naprawdę to do końca nie wiadomo czy "inny egzemplarz bez wady" nie będzie właśnie takim odnowionym sprzętem ;-)

    Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
     

    Edytowane przez Warn_Girl
    Cytowanie poprzedzającego postu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kulfi82

    Byłem dziś w x-kom odebrać zamówioną X style. Powiedziałem sprzedawcy, że sprawdzę sobie obok - trochę się opierał ale uległ. Niestety telefon po wyjęciu 100% rozładowania musiałem więc na kilka minut podpiąć turboładowarkę. Kilka minut i telefon udało się odpalić z 9% naładowania. Sprawdzałem co mogłem w samym salonie ale przy ich świetle ni jak nie dostrzeże się problemów z ekranem, wróciłem więc do samochodu i w ciemnościach odpaliłem aparat.. efekt poniżej.. Wróciłem więc do sprzedawcy pokazałem zrobione zdjęcie a ten bez problemu przyjął sprzęt i wypisał korektę pytając czy zwracamy $ czy idziemy po drugi model. "Idziemy po drugi..." Kolejny egzemplarz handlowiec postanowił sam sprawdzić. Co dziwne też był całkowicie rozładowany i posiadał żółte przebarwienie w jednym miejscu.  Miły człowiek zaproponował zamówienie na piątek kolejnych dwóch sztuk do sprawdzenia.

     

    Spoiler

    :top:IMG_20170125_170153.jpg

    Edytowane przez Warn_Girl
    Obrazy i filmy umieszczamy w spoilerach

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @up
    I cały czas mnie zastanawia jak to jest możliwe że tyle wadliwych sztuk, nowych egzemplarzy, jest na naszym rynku. Zacząłem już nawet przeglądać zagraniczne serwisy i jest dużo, bardzo dużo negatywnych opinii o wyświetlaczach w Moto X Style. Masakra, i znów się pytam, jak taki producent jak Motorola/Lenovo może sobie pozwolić na wypuszczanie tylu bubli, jawne olewanie klienta.

    Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
     

    Edytowane przez Warn_Girl
    Cytowanie poprzedzającego postu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x