Skocz do zawartości
TajnyAgent

Problem z instalacją firmware'u/usunięciem root'a

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

A więc zacznę od początku. Wyciągnąłem wczoraj swój stary Tablet Prestigio MultiPad 8.0 HD PMT5587_Wi w celu zainstalowania snapchat'a oraz modułu SnapPrefs. Z początku męczyłem się z uruchomieniem samego tableta i naprawianiem ładowania, ale w końcu się udało. Po uruchomieniu tableta, przez ES File Explorer włączyłem serwer zdalny i z poziomu komputera przerzuciłem sobie wszystkie dane na komputer(backup). Zauważyłem szybko, że waga danych różni się z rzeczywistym zajęciem pamięci na tablecie, później doszedłem do tego, że nie ma łatwego dostępu do całego systemu i jego danych(tak, jestem laikiem), a to co przerzuciłem z tabletu na komputer to jedynie część danych.

Niemniej jednak po przerzuceniu tych danych na komputer postanowiłem przywrócić ustawienia fabryczne poprzez tryb Recovery, po zrobieniu tego skonfigurowałem tableta i przeszedłem do procesu root'owania. Root także robiłem pierwszy raz, więc nie spędziłem specjalnie dużo czasu na przygotowaniach, natknąłem się na początku na KingRoot, ale z przeczytanego artykułu o nim wynikło, że nie będzie on dobry do mojego tableta. Chwilę później natknąłem się na iRoot, był z tym mały problem, ale generalnie wszystko szybko udało się ogarnąć i zakończyło się to zroot'owaniem tableta. Niestety iRoot instaluje przy tym jakieś chińskie app'ki i musiałem je zaraz pousuwać, jak się później okazało to mimo usunięcia tych app'ek wyświetlają mi się jakieś reklamy, a po jakimś czasie używania tableta samoczynnie instaluje mi się jakaś app'ka z News'ami, zauważalny był także spadek wydajności.