Skocz do zawartości
Peiha

Samsung S8 - wszytko na temat gwarancji - dyskusja ogólna

    Rekomendowane odpowiedzi

    Arkadiush

    Chcesz się dowiedzieć czegoś o serwisie zanim odeślesz swój telefon do naprawy? Masz jakieś wątpliwości czy Twój przypadek może być uwzględniony na gwarancji? Piszcie tu o wszystkim co zwiazane z gwarancja

    Edytowane przez Immorta

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Peiha

    Witam. Dzis s8 spadl i pekla tylna klapka. Serwis samsunga w poznaniu chce 400 za wymiane a obok firma na identycznej klapce oryginalnej z wymiana 250 czy jak oddam tej za 250 to strace gwarancje? Mialem szklane etui za 140zl etui nie peklo tylko klapka jakies fatum;)

     

    Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    stromba

    te pytanie powinieneś zadać w serwisie a nie na forum! Jeżeli nie jest to autoryzowany serwis Samsunga to raczej stracisz gwarancje, chyba ze zrobią to tak  bez śladów wymiany ale ja nie jestem z serwisu samsunga wiec tak naprawde pytanie do nich musisz kierować zeby miec pewnosc. Co to za etui :)? powodzenia

    Edytowane przez stromba

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Peiha

    Tylko miałem ją odrazu a nie 20 dniach

    Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kuki4

    Serwis samsunga krakow linanowskiego wymiana tylnej klapki 230 i gwarancja dalej obowiązuje. W nieautoryzowanym serwisie tracisz gwarancje.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Peiha

    Wlasnie znalazlem ich oferte na allegro. DZIEKI!!!!

    Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kuki4

    Proszę. Ja wymieniałem we wrześniu i płaciłem 230, a teraz widzę ze staniało do 200 :-D.

     

    Jest to chyba najtańszy serwis samsunga w dodatku miła i rzetelna obsluga, przynajmniej ja nigdy nie mialem z nimi problemów. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witajcie

    Co jest potrzebne do realizacji gwarancji w samsungu.

    Mam jedynie dowód zakupu i podbitą taką ala książeczkę (warranty card-wiem,że to gwarancja),ale tam nie ma żadnych danych telefonu,nie ma miejsca na wykonane naprawy itd.

    Myślicie,że tak to powinno wyglądać i naprawią mi tel w razie potrzeby?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x