Skocz do zawartości
Peiha

Samsung S8 - wszytko na temat gwarancji - dyskusja ogólna

    Rekomendowane odpowiedzi

    Mam nadzieję, że może niestety ktoś miał taką sytuację albo wie może co się stało z ekranem. Telefon samsung s8 kupiłam w listopadzie 2017 na allegro. Cały czas działał bez zarzutów kilka dni temu rozmawiałam przez telefon, zakończyłam rozmowę i zamarłam. 3/4 ekranu jest biało żółte! Telefon nie upadł, nie był wyginany, noszony w tylnej kieszeni spodni .. noszony był w porządnym etui. Moje pytanie co mam teraz zrobić, osoba od której kupiłam telefon nie ma wystawionych juz aukcji z telefonami, nie odpisuje na maile, nie odbiera telefonow. Mam gwarancję ale nie wiem czy w samsungu mnie nie oleją... 

     

    20180429_174419.jpg

    20180429_174525.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo

    @Anna Hrynkiewicz

    Napewno nie powinni cię olać jak to określiłaś. Rozumiem żę telefon odkupiony na allegro od 1 własciciela.

    Jesli masz dowód zakupu ( bo tylko tedy przysługuje gwarancja) to na nic nie czekaj tylko oddaj na naprawe gwarancyjną.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Telefon kupiony nowy ze sklepu :) nie odkupiony od kogos ale dzieki za odpowiedz 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A dowód zakupu został wydany w formie? Faktura? Paragon?

    Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Paragon  

    Edytowane przez Anna Hrynkiewicz

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No to zostaje wysyłać telefon do samsunga i nie czekać. Na ramkach telefonu nie ma żadnych większych obic?

    Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, 

    Mam problem, ponieważ w wyniku niefortunnego wypadku zbił mi się kawałek szybki na wyświetlaczu. Dokładnie dolny-lewy brzeg telefonu
    Całe szczęście to nie wyświetlacz, ale i tak jestem w szoku, bo telefon mam od 2 tygodni. 

     

    Zastanawiam się co z robić z tym fantem. 
    Mam telefon od niedawna i niestety sklep w którym kupowałem nie obsługuje ubezpieczenia, więc mam jedynie gwarancje. 

    Ma ktoś pomysł jak to naprawić/wymienić ? 
    Czy będzie potrzebna wymiana całego wyświetlacza czy również i szybki? 
    Jak najtaniej będzie można rozwiązać ten problem ? 
    Czy istnieje możliwość wymiany na gwarancji ? 


    Z góry dziękuje za pomoc :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo

    @Maciek Rydzewski

    Nie naprawisz tego gwarancyjnie, poniewaz jest to uszkodzenie mechaniczne, a takie nie podlega gwarancji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wypadl mi ostatnio tel z kieszeni. Kurcze spadal juz wiele razy i nic, tym razem walnal rogiem wyswietlacza. Male pekniecia w dolnym narozniku, nic poza tym. Ani szkla a ni folii nie mialem i jeszcze etui super cieknie. Ale chcialem byc sprytny i odkleic szklo samemu. ZŁA DECYZJA. Zalatwilem tez wyswietlacz. Szybki research na necie i Limanowskiego w Krakowie serwis autoryzowany. W sumie najtaniej bo 1050zl za calosc. Powiem tak. Full profesjonalizm. 1.5h i teraz uwaga, przy wymianie zostala mi zaproponowana wymiana baterii gratis, czuc roznice po roku uzytkowania. Dodatkowo tylna klapka rowniez jest nowa. Roznica jest taka ze na nowej nie ma laserowo wypalonego IMEI i seriala. Takze zero sciemy i druciarstwa. Pan z obslugi -pelna profeska. Wiem ze 1tys zl to sporo ale juz tak przywyklem do S8 ze S7 mnie draznil przez 2 dni. Polecam ten serwis kazdemu.

    Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Wypadl mi ostatnio tel z kieszeni. Kurcze spadal juz wiele razy i nic, tym razem walnal rogiem wyswietlacza. Male pekniecia w dolnym narozniku, nic poza tym. Ani szkla a ni folii nie mialem i jeszcze etui super cieknie. Ale chcialem byc sprytny i odkleic szklo samemu. ZŁA DECYZJA. Zalatwilem tez wyswietlacz. Szybki research na necie i Limanowskiego w Krakowie serwis autoryzowany. W sumie najtaniej bo 1050zl za calosc. Powiem tak. Full profesjonalizm. 1.5h i teraz uwaga, przy wymianie zostala mi zaproponowana wymiana baterii gratis, czuc roznice po roku uzytkowania. Dodatkowo tylna klapka rowniez jest nowa. Roznica jest taka ze na nowej nie ma laserowo wypalonego IMEI i seriala. Takze zero sciemy i druciarstwa. Pan z obslugi -pelna profeska. Wiem ze 1tys zl to sporo ale juz tak przywyklem do S8 ze S7 mnie draznil przez 2 dni. Polecam ten serwis kazdemu.

    Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


    Tam znajduje się autoryzowany serwis Samsunga, czy taki ogólny GSM?

    Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x