Skocz do zawartości
Peiha

Samsung S8 - wszytko na temat gwarancji - dyskusja ogólna

    Rekomendowane odpowiedzi

    ct65

    @Fairblue

    37 minut temu, radziosz napisał:

    Szybki research na necie i Limanowskiego w Krakowie serwis autoryzowany. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    riot!

    słuchajcie czy przy wymianie gwarancyjnej wyświetlacza wymieniają też ramkę?

    Edytowane przez RealEcho
    usuwam zdublowaną część posta

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sroczkin

    W samsungach w firmowych serwisach nie ma czegoś takiego jak wymiana samego wyświetlacza.  Wyświetlacz to zespół czyli dotyk plus ramka i to jest wymieniane . Po wymianie wyświetlacza jeśli nie było rys na tylnej klapce telefon wygląda jak nowy .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    koddi

    Witam kolegów... 

    Od jakiegoś czasu mam problem z wyostrzaniem aparatu (zupełnie losowe sytuacje), do tego doszła dziś "port USB - Wykryto wilgoć" s8 nie była zamoczona czy zalana zupełnie bez żadnego powodu taki błąd się pojawił. 

    słyszeliście może o takich problemach z s8 ?? 
     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    RealEcho

    @koddi oba tematy były wielokrotnie omawiane. Zachęcam do przejrzenia forum przed wstawieniem nowego posta. 

    Telefon trzeba oddać do serwisu, nie ma innej lepszej metody. W przypadku aparatu może się zacinać stabilizacja optyczna. W przypadku wykrywania wilgoci, albo masz brudny port i czujnik szaleje, albo jest coś z softem, albo faktycznie oznaki zalania. Tylko serwis na to odpowie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    koddi
    Napisano (edytowane)
    13 godzin temu, RealEcho napisał:

    @koddi oba tematy były wielokrotnie omawiane. Zachęcam do przejrzenia forum przed wstawieniem nowego posta. 

    Telefon trzeba oddać do serwisu, nie ma innej lepszej metody. W przypadku aparatu może się zacinać stabilizacja optyczna. W przypadku wykrywania wilgoci, albo masz brudny port i czujnik szaleje, albo jest coś z softem, albo faktycznie oznaki zalania. Tylko serwis na to odpowie.

    Dzięki za odpowiedź ...
    Zastanawia mnie czy w przypadku aparatu jest jakieś oficjalne stanowisko Samsunga. Czy to tylko sporadyczne przypadki wadliwej Camery.
    A odnoście portu USB, nie ma możliwości abym zalał ten port w jakiś sposób, winę firmmwara też wykluczam na fakt że przed napisaniem postu wgrałem nową wersję ... obstawiam winę czujnika.  I tu też zadam pytanie ( skoro ten błąd się powiela ) czy jest jakieś oficjalne stanowisko Samsunga odnoście tych "defektów".
    Może ktoś z forum ma taką wiedzę ? 

    Edytowane przez koddi

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    RealEcho

    @koddi Nie ma takiego oficjalnego stanowiska w tych dwóch sprawach, bo to nie są jakieś globalne usterki (choć na temat aparatu pisało sporo osób). 

    W przypadku aparatu nie było problemów ze strony serwisów Samsung - kończyło się przeważnie wymianą modułu kamery. Co do portu USB, to już nie da się wydumać bez wizyty w serwisie (być może wystarczy jego czyszczenie preparatem serwisowym). 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Witam, czy ktoś może oddawał s8 z uszkodzoną powłoką olefobową? Pisałem wczoraj w innym temacie (uszkodzenie w prawym górnym rogu), dzisiaj zauważylem, że zaczyna się to samo robić w innych miejscach. Powinno zostać to uznane w ramach gwarancji? Czy jednak spodziewać się odmowy naprawy i stwierdzenia, że to z winy użytkownika? Na zdjęciu widoczna jest tylko smuga (pod kątem w tym miejscu wyświetlacz jest dużo jaśniejszy, tak samo jak w 2/3 pozostałych).

     

    36677026_685452461794230_5005057580532236288_n.jpg.4d62ea6fcc493943c76c539b7739b3a6.jpg

    Edytowane przez bialyoo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam. Bedac na wakacjach i robiac krotki filn pod woda prawdopodobnie zalalem telefon. Na poczatku po wykeciu z wody reagowal tak jak by byl ciagle dotykany przycisk wstecz. Po jakichs 30 minutach wylaczyl sie. Dodam, ze jest na koncowce gwarancji. I teraz pytanie do Was. Czy mozliwa jest naprawa telefonu ? Ile moze trwac ? Komu i gdzie moglbym powierzyc probe naprawy?

    Pozdrawiam wszystkich

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo

    Najlepiej to oddac do autoryzowanego serwisu Samsunga w ramach naprawy gwarancyjnej.

    Oczywiscie w tej chwili lepiej go nie uruchamiać tylko próbować wysuszyć.

    Tylko może najpierw przeczytaj sobie ten wątek, poniewaz certyfikat IP68 dotyczy odpornosci na słodką wodę.

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x