Skocz do zawartości
DobryInternet

Połączono z WIFi, brak internetu

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam.

    Mam problem otóż zrestartowałem mój router TP LINK do ustawień fabrycznych i niestety przestało działać WiFi.

    Wyskakuje mi komunikat " POŁĄCZONO, BRAK INTERNETU" i już nie mam głowy co zrobić. 

    Mam tak od dnia wczorajszego i nic nie uległo poprawie ;< 

    Proszę o pomoc, będę wdzięczny 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mi pomaga włączanie i wylączanie routera lub WIFI w telefonie :(

     

    Edytowane przez Loczowaty

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    a co to ma wspólnego z z2?

    Wina leży po stronie routera. Mimo, że router sieje i jest zasięg sieci nie oznacza, że jest internet. Sprawdź ustawienia routera a jak z nim wszystko w porządku to wejdź w tel w ustawienia wifi -> zapisane sieci i skasuj swoją starą sieć i na nowo połącz się z siecią i przypisz klucz (hasło)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    19 godzin temu, acinr_PL napisał:

    Sprawdź ustawienia routera a jak z nim wszystko w porządku to wejdź w tel w ustawienia wifi -> zapisane sieci i skasuj swoją starą sieć i na nowo połącz się z siecią i przypisz klucz (hasło)

    Zrobiłem tak za każdym razem, niestety, bez efektów ;c 

    Ustawiałem ponownie ustawienia zgodnie z instrukcją znajdująca się na stronie TP-Linka i dalej to samo ;/. 

    Edytowane przez _tommy_
    Korekta wpisu poprzez usunięcie zbędnego fragmentu posta/cytatu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    sprawdzałeś np na innym telefonie bądź komputerze czy jak się połączysz z tą twoją siecią wifi to internet jest? Da ci to odpowiedź czy wina leży po stronie routera czy telefonu.

    dalej myślę, że masz problem z routerem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie zawsze. Jeśli modem / router traci sygnał. Które mogą być z tego powodu lub z powodu ISP, wtedy każde urządzenie będzie reagować inaczej. Mogą to być wszystkie, które nie łączą się automatycznie lub tylko jeden. Najczęściej jest to komputer, który nie łączy się automatycznie.Nie zawsze. Jeśli modem / router traci sygnał. Które mogą być z tego powodu lub z powodu ISP, wtedy każde urządzenie będzie reagować inaczej. Mogą to być wszystkie, które nie łączą się automatycznie lub tylko jeden. Najczęściej jest to komputer, który nie łączy się automatycznie.

    Edytowane przez Кермечь Нортан

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x