Skocz do zawartości
balwanekbuli

Ubezpieczenia telefonu - Digital Care, MeatLife i inne - temat zbiorczy

    Rekomendowane odpowiedzi

    W tym temacie dyskutujemy nt. ubezpieczalni/ubezepieczenia telefonu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    witam. Dzisiaj przypadkowo upadł mi telefon w wyniku czego został uszkodzony wyświetlacz, telefon jest objęty dodatkowym ubezpieczeniem w Hestii " przypadkowe uszkodzenie". Moje pytanie jak to wszystko ubrać w słowa aby ubezpieczyciel nie wykręcił się od obowiązku naprawy???

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przeczytaj dokładnie warunki dodatkowego ubezpieczenia. Jeżeli obejmuje ono uszkodzenia z winy użytkownika to nikt się nie będzie wykrecal :)

    Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dolepie się do tematu,wyprałem dziś telefon,który działa ale padł mikrofon i mam plamy pod ekranem.

    Płacę co miesiąc ubezpieczenie telefonu (25zł) w play,mam szansę na wymianę lub mniejsze albo darmowe koszty naprawy?telefon w play jest ponad rok

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Magiczny skrót OWU (Ogólne Warunki Ubezpieczenia). Poczytaj sobie a się dowiesz dokładnie, no chyba że Ci się nie chce i wolisz aby zrobił to ktoś za ciebie. Takie rzeczy czyta się poza tym przed podpisaniem umowy ubezpieczenia.

    Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lichak

    Witam
    Przyszedł do mnie telefon, z ,,serwis wyświetlacza". Szkło niby jak nowe, ale za razem wiele wad, odstaje od ramek, słuchawka uszkodzona, złącze USB również, dioda LED nie działa, wcześniej wszystko to działało. Zadzwoniłem tam gdzie zgłaszałem szkodę, odesłali mnie do salonu plusa, stamtąd do bok@plus.pl. a bok odpowie do 30 dni. Nie mam z tym pretensji do plusa, tylko do serwisu, który naprawiał, zastanawia mnie tylko co kolejnym razem mi uszkodzą. zaufania nie mam już żadnego do Digital Care.
    Oczekuje propozycji co robić z tym faktem, czekać na BOK czy podejmować inne działania?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Również chciałem przestrzec przed ubezpieczycielem Digtal Care . 
    Od momentu odebrania telefonu przez kuriera przysłanego przez Digital Care  do dzisiaj minęło 47 dni. 
    Nikt z obsługi chce odpowiedzieć kiedy będzie zwrócony naprawiony telefon. 
    Po zaakceptowaniu telefonu do naprawy  firma zażyczyła sobie dodatkowej opłaty za wymianę głośnika i obudowy, chodź te nie były uszkodzone co zostało  potwierdzone w  autoryzowanym serwisie. 
    Przestrzegam wszystkich przed wykupywaniem ubezpieczenia w firmie Digital Care. 
    Może warto aby wszystkie pokrzywdzone osoby zainteresowały się jakąś zbiorową skargą lub pozwem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x