Skocz do zawartości
rifek4_

rom [G96xF/FD/N/DS][ODEX][RC/MODY] Ultimate Pie v11.3 / XXU6CSH6 / 25-Wrzesień-2019

    Rekomendowane odpowiedzi

    rifek4_
    12 godzin temu, babel napisał:

    @up

    ok dzięki wielkie;)dzisiaj zainstaluje najnowszy twój wypiek i przetestuje.....

    dodana zawartość

    zainstalowałem i wgrałem plik, WiFi Calling dalej nie można włączyć,VoLTE normalnie....globalnie wszystko ok...ale dalej mam aktywny kod CSC KTC,nie powinny się zmienić na XEO po wgraniu tego pliku?

    Nie zmienia się na XEO bo system jest "oszukany" ;) Pliki są z XEO ale wciąż w miejscu KTC. Nie robi to problemu. Twój telefon "domyślnie" używa KTC ponieważ takie domyślnie jest ustawione w EFS w twoim fonie. Najlepiej gdybyś zmienił KTC na XEO w EFS wtedy fon będzie używał XEO... Ale żeby to zrobić musiałbyś się odezwać do mnie na Telegramie jak już sugerowałem dużo lepszy kontakt. 

    Co do WiFi Calling czy działało na innych ROM'ach?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    babel

    @up

    telefon mam dopiero od piątku,na razie testuje.....poprzedni miałem s7 to tam miałem plik zip. z CSC i mogłeś se wybrać w aromie jakie chcesz,wgrywało i normalnie CSC zmieniało na XEO....

    dodana zawartość

    nie posiadam konta tam,dlatego nie mogę  pisać.możesz napisać  tu  jak,postaram się ogarnąć,chyba nie jest takie trudne....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rifek4_
    Napisano (edytowane)
    4 godziny temu, babel napisał:

    @up

    telefon mam dopiero od piątku,na razie testuje.....poprzedni miałem s7 to tam miałem plik zip. z CSC i mogłeś se wybrać w aromie jakie chcesz,wgrywało i normalnie CSC zmieniało na XEO....

    dodana zawartość

    nie posiadam konta tam,dlatego nie mogę  pisać.możesz napisać  tu  jak,postaram się ogarnąć,chyba nie jest takie trudne....

    Tak na S7 było to całkiem inaczej. S9 ma osobną partycję na wszystkie CSC. Lepiej załóż konto na Telegramie trwa to sekunde i ogarniemy to na momencie, przyda sie na przyszlosc nie bedziesz musial uzywac zadnych dodatkowych ZIPow i fon bedzie w pelni poprawnie uzywal tego CSC co trzeba ;)  Niby to nie trudne ale trzeba uważać...

    dodana zawartość

    v1.2

    Edytowane przez Rafael Dzidek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Słodki Jezu....! Czy na Note 9 zrobiłbyś. Blaga straciłem sales_code.dat a dokładniej mówiąc to tam jest XEU a id roomu też przypadło XEO/XEO,XEO/PUSTY. Niby wszystko ok ale nie działa ota. Błagam pomóż. 

    dodana zawartość

    Screenshot_20190103-064802_Settings.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rifek4_
    4 godziny temu, bazyl1978 napisał:

    Słodki Jezu....! Czy na Note 9 zrobiłbyś. Blaga straciłem sales_code.dat a dokładniej mówiąc to tam jest XEU a id roomu też przypadło XEO/XEO,XEO/PUSTY. Niby wszystko ok ale nie działa ota. Błagam pomóż. 

    dodana zawartość

    Screenshot_20190103-064802_Settings.jpg

    Wszystko jest normalnie, na stock ROM'ie zawsze pokazuje ostatnie "okienko" puste czyli carrierID... Z CSC wszystko jest git ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    babel

    @up Rafael Dzidek

    odkryłem dlaczego WiFi Calling nie mogłem  włączyć,przywracanie danych przez aplikacje Smart Switch coś psuło,ręcznie w ziołem i jest  OK;)a co do założenie konta nie wiem czy to ma sens po to tylko żeby to zrobić.....zainstalowałem najnowsze v1,2,wsio OK;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rifek4_
    Napisano (edytowane)
    5 minut temu, babel napisał:

    @up Rafael Dzidek

    odkryłem dlaczego WiFi Calling nie mogłem  włączyć,przywracanie danych przez aplikacje Smart Switch coś psuło,ręcznie w ziołem i jest  OK;)a co do założenie konta nie wiem czy to ma sens po to tylko żeby to zrobić.....zainstalowałem najnowsze v1,2,wsio OK;)

    Nom musiało być coś po twojej stronie bo wszystkim działa i jeszcze sprawdziłem raz dla pewności XML'e i wszystko było git odnośnie WiFi Calling. No jak chcesz, w sumie wszystko będzie działać i tak ale wygodniej by Ci było zmienić to CSC na przyszłość :P

    Ultimate_G96xN_XEO_Poland_CSC_Fix.zip

    P.S.

    Masz tu nowego fixa do G960N CSC, zachowaj go zamiast tego poprzedniego. Poprawione są CSC Tweaki ;) Wgrywaj zawsze po wgraniu ROMu (teraz też możesz już na zainstalowany działający ROM , nie zaszkodzi).

    Edytowane przez Rafael Dzidek
    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    babel

    @up

    dziękować;)tamta kopia co przywracałem była zrobiona z innego rom-u SoLdieR9312s,widać coś tam musiało być inaczej niż w twoim.teraz kopie zrobiłem z twego rom-u,to powinno być ok;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rifek4_
    Napisano (edytowane)
    16 minut temu, babel napisał:

    @up

    dziękować;)tamta kopia co przywracałem była zrobiona z innego rom-u SoLdieR9312s,widać coś tam musiało być inaczej niż w twoim.teraz kopie zrobiłem z twego rom-u,to powinno być ok;)

    Ogólnie nie ma co mieszać ROM'ów i żadnych kopii z Oreo z tymi z Pie. Również dirty nie wskazane. Tylko clean install przy przechodzeniu z Oreo do Pie. A co do kopii zapasowej aplikacjii itd polecam Titanium Backup lub Swift Backup.

     

    P.S

    Jak miał byś kiedyś chwilę czasu i zechciał byś zmienić to CSC w twoim EFS, daj znać... Właśnie wrzucam nową wersję v1.3 z "połączoną" patrycją ODM z G96xF i G96xN modeli. To znaczy że teraz wszystkie modele mogą być używane z każdym CSC, a które CSC będzie użyte zależy tylko od tego jakie jest ustawione w twoim EFS ;)

    Edytowane przez Rafael Dzidek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)
    6 godzin temu, Rafael Dzidek napisał:

    Wszystko jest normalnie, na stock ROM'ie zawsze pokazuje ostatnie "okienko" puste czyli carrierID... Z CSC wszystko jest git ;)

    wiesz poprzednio przed zmianą csc było ich 4  

    dodana zawartość

    5 godzin temu, bazyl1978 napisał:

    wiesz poprzednio przed zmianą csc było ich 4  ja na nbote 9 jestem i od poczatku było 4 dopóki nie zmieniłem ręcznie 

     

    dodana zawartość

    i jest jeszcze inny problem jak wgrywam czysty rom bez karty sim to mi na XEU wskakuje bo coustom_id.data jest xeu a nie xeo 

     

    dodana zawartość

    tak oczywiście. tylko nie wiem jak.... zmieniając ręcznie coś ominąłem i nie wiem gdzie tego szukać. to znaczy wiemale jak zmieniam to nic ne daje. wraca xeu.... gdzieś coś przeoczyłem

     

    Edytowane przez bazyl1978

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x