Skocz do zawartości
Gwozdek

Wady i usterki wyświetlacza/panelu dotykowego.

    Rekomendowane odpowiedzi

    10 minut temu, DJcOOkieee napisał:

    XDA zgłasza w większości LG.

    Edit: Zobaczcie jak to wygląda u mnie w Zedge, w zakładce information:

    IMG_5308.jpg

    A jaki masz ekran, też LG ?

    Tragedia jak to wygląda.. a najgorzej że nie ma zbytnio alternatywy note9 to krok do tyłu, jedynie xs max... ehh

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak, ekran mam od LG. Wiesz, tego przy codziennym użytkowaniu nie widać. Trzeba wymuszać sytuacje, w których ten problem się objawia. Problem jednak w tym, że gdzieś z tyłu głowy siedzi Ci fakt, że Twój telefon ma wadę.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    liftlodz

    Oddawajcie , macie na to 14 dni w tym czasie muszą na miejscu wymienić na nowy, jest to niezgodność towaru z umową, działa nawet jak odbieraliśmy w sklepie

     

    tapnięte z Mate 20 Pro

     

     

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mirku

    @DJcOOkieee To nie ma co na forum pisać. To trzeba zgłaszać .... U mnie też LG ale ekran ? ...  Daj proszę znać jak załatwiłeś sprawę. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    8 minut temu, liftlodz napisał:

    Oddawajcie , macie na to 14 w tym czasie muszą na miejscu wymienić na nowy, jest to niezgodność towaru z umową, działa nawet jak odbieraliśmy w sklepie

    tapnięte z Mate 20 Pro
     

    Chciałbym aby to tak wyglądało. Tak sprawę można załatwić w cywilizowanym kraju. W Polsce niestety wyślą na naprawę gwarancyjną, gdzie po dwóch tygodniach otrzymujesz swój egzemplarz, gdzie w protokole znajdujesz wpis, że wady nie stwierdzono...

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    13 minut temu, DJcOOkieee napisał:

    Chciałbym aby to tak wyglądało. Tak sprawę można załatwić w cywilizowanym kraju. W Polsce niestety wyślą na naprawę gwarancyjną, gdzie po dwóch tygodniach otrzymujesz swój egzemplarz, gdzie w protokole znajdujesz wpis, że wady nie stwierdzono...

    Powołaj się na rękojmie a nie na gwarancje. 

    Jeżeli zamawiałeś online - masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Generalnie np x-kom nie robi najmniejszego problemu dlatego staram się z reguły zamówić u nich.

    Szczerze mówiąc nadal nie wiem co robić bo jutro musze podjąć decyzję, mate pro czy xs max. Tamten ma jakieś problemy z sygnałem LTE i WiFi. Wezmę mate i przy opiekunie sprawdzę ekran czy od LG ; -) 

    Generalnie w mate mnie najbardziej wielkość ekranu do rozmiarów i ultra szerokokątny obiektyw przekonuje. Na minus krzywe krawędzie zdecydowanie no i nakładka nie wiem czy będzie ok ? szybkie ładowanie.. przy obecnych bateriach i tak do wieczora wytrzymują więc trochę bez różnicy. Mimo wszystko wole płaski ekran.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Rezerwacja towaru to nie to samo co zakup. Płatność była dokonana w sklepie, tak więc jeżeli wtedy nie zgłosiłem problemu, to jedyne co mogę zrobić to zgłosić telefon do naprawy w miejscu, gdzie go zakupiłem (Euro).

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Też mam LG i teraz robię wszystko żeby się upewnić czy wszystko jest ok i na tą chwilę nie mogę się niczego dopatrzyć

     

    Dwa lata temu miałem akcje z Note 7. Mam nadzieję , że nie będzie powtórki[emoji23][emoji23]

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mirku

    Nie oddawaj do euro. Zgłoś bezpośrednio do Huawei. Najlepiej przez hicare. Ja w podobny sposób zgłaszałem tv samsunga. Nie do euro, a przez samsung members bezpośrednio. Rozmowa, parw fotek i kilka dni później zjawili się serwisanci i na miejscu wymienili mi ekran w tv. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Absolutnie nie, jeżeli zakupiłeś towar w Euro AGD a w ciągu 14 dni stwierdziłeś niezgodność towaru z umową czyli rękojmia o której wspomniałeś masz prawo zwrócić towar.

    Zresztą ja w EURO zwróciłem tak telewizor od LG bo matryca była cholernie nie równo podświetlana - kłócili się na początku strasznie ale pokazałem im wydrukowane paragrafy i kierownik przyjął zwrot.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x