Skocz do zawartości
Gwozdek

Wady i usterki wyświetlacza/panelu dotykowego.

    Rekomendowane odpowiedzi

    liftlodz

    Nie oddajesz na gwarancje tylko na niezgodność telefonu z umową i masz na to 14 dni, nie ważne czy płaciłeś w sklepie czy przelewem, czy towar był indywidualnie kupowany czy na firmę.

    tapnięte z Mate 20 Pro

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sklep ma 14 dni kalendarzowych na rozpatrzenie Twojego pisma o niezgodność towaru z umową. Możesz w nim zawrzeć informację o chęci wymiany telefonu na nowy, natomiast sklep może odmówić i z racji nieopłacalności wysłać towar do naprawy.

    https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/zwrot-towaru/

    Niestety przerabiałem to wielokrotnie, nawet w porozumieniu z UOKiKiem i zawsze kończy się w ten sam sposób.

    Edytowane przez DJcOOkieee

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    liftlodz

    Owszem jest taki zapis, ale w ciągu 14 dni od daty masz prawo do zwrotu towaru nawet bez podania przyczyny

    tapnięte z Mate 20 Pro

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    "Wyjątek stanowi sytuacja, w której towar został kupiony poza lokalem przedsiębiorstwa (np. podczas pokazu organizowanego w hotelu) lub na odległość (np. w sklepie internetowym). Konsument ma wtedy prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni."

    Tak jak pisałem wcześniej - w sklepie internetowym dokonałem rezerwacji towaru, a umowa kupna sprzedaży telefonu została zawarta w siedzibie sklepu.

    Nie przysługuje mi prawo do zwrotu towaru. Próbując załatwić temat w Euro, będę zmuszony oddać telefon do naprawy.

    Ostatnią deską ratunku pozostaje Huawei. Mam nadzieję, że sprawa zostanie nagłośniona na tyle, że zdecydują się pójść na rękę klientom i wymienić wadliwe egzemplarze na nowe (tak, wiem, że prawdopodobieństwo jest bliskie zeru).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mirku
    5 godzin temu, DJcOOkieee napisał:

    wiem, że prawdopodobieństwo jest bliskie zeru

    Niekoniecznie. Dużo zależy też od tego czy sprawa będzie nagłośniona ;) ... 

    Całkiem niedawno czytałem na TT posta posiadacza Note8. Wypaliły się mu piksele, oddał do serwisu, serwis nie przyjął zgłoszenia. Kolega całą sytuację opisał na TT oczywiście odpowiednio je # oraz wpisując adresatów samsung, rzecznik itp. Na reakcję nie trzeba było długo czekać. Sam Olaf zajął się sprawą, tel poszedł do serwisu i wymienili wyświetlacz. Potęga internetu... 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie sytuacja jest taka, że pomimo świadomości ryzyka trafienia trefnego ekranu zamówiłem przez stronę Play z umową przeniesienia numeru. Przeczytałem regulamin i mam prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni. Pytanie tylko co w przypadku rozpakowania sprzętu? Czy najlepiej sprawdzić od kogo ekran , nie zrywać folii pobawić się kilka dni i zobaczyć czy syf wyjdzie i wtedy odstąpić?

    Wysłane z mojego Pixel 2 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jacze

    A ja mam już kilka dni i nie narzekam

    Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No dobrze. Jestem już po chacie z konsultantem Huaweia, który zaproponował udanie się z telefonem do serwisu celem naprawy. Dałem Panu delikatnie do zrozumienia, że naprawa nowego telefonu z wadą fabryczną nie wchodzi w grę.

    Sprawa została przekazana do "Centrali" oraz działu reklamacji. Odpowiedź mam uzyskać najpóźniej w poniedziałek 5.11. Tego dnia zaatakuję również Euro i zapytam, czy przewidują wymianę trefnej sztuki na nową, wolną od wad.

    Trzymajcie kciuki!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzisiaj odbieram swój w play. Powiem szczerze że temat nabrał rozpędu na forach typu xda. Już chyba 30 stron. Wszystkie wady dotycza ekranów od LG. Huawei podobno umywa ręce a z wielu serwisow komentarze są kasowane. Niezle zaczynają.. Niektóre foty tego defektu są fatalne. Najlepsze określenie to radioaktywnosc. Wadą się pogłębia z każdym dniem używania. Pytanie czy to klej czy coś innego. Powiem szczerze że spojrzałem na szarym tle na swój s7 edge po prawie 3 latach używania i tutaj ani jednej poswiaty. Możecie sprawdzić od kogo macie ekran w swoich modelach? LG czy boe? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam z playa z ekranem LG od poniedziałku. Na razie jest wszytko ok i brak jakiś problemów z ekranem 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x