Skocz do zawartości
jeronimo

stock [PIE 9.0] S9+ [SM-G965F] - G965FXXS6CSH5 - [XEO - Polska] [09.09.2019]

    Rekomendowane odpowiedzi

    jeronimo

    Uaktualniono 1 post do najnowszej wersji softu G965FXXS6CSH5

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cork

    miał ktoś problem z brakiem danych komórkowych , nie działa nic , roamingi włączone , wybór dostawcy czy z automatu czy ręcznie nic nie daje - ktoś ma jakiś pomysł ??

    a po wifi jest wszystko ok 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @cork punkty dostępu poprawne? Sprawdzałeś inną kartę?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    yaro_1

    ja kiedyś tak miałem ale operator miał awarię

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Ans
    11 godzin temu, cork napisał:

    miał ktoś problem z brakiem danych komórkowych , nie działa nic , roamingi włączone , wybór dostawcy czy z automatu czy ręcznie nic nie daje - ktoś ma jakiś pomysł ??

    a po wifi jest wszystko ok 

    play?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cork

    Punkty są poprawne , sprawdzałem.
    Tak Play

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Ans
    Napisano (edytowane)
    5 minut temu, cork napisał:

    Punkty są poprawne , sprawdzałem.
    Tak Play

    I to Twoja przyczyna problemow, przyzwyczaj sie ;)  maja teraz mnostwo problemow

    Edytowane przez Ans

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kundek

    Szukam czegoś abym mógł wyłączyć, zamrozić menu asystenta. Ktoś coś wie na ten temat?

     

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

     

     

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Niestety nie tylko Play bo ja mam w Orange i mam tak samo jak kolega, dane się wyłączają i mimo aktywnego przełącznika włącz/wyłącz nie chcą się włączyć. Czasami pomogło ponowne uruchomienie telefonu. Zrobiłem nawet duplikat karty sim ( 25 zł, w orange nie ma nic za free... ) i to był błąd bo nadal problem występuje

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Remi_K

    @azargardius

    Tzn co Ci się dzieje?
    Swego czasu problem w Orange występował z ipv6, ale przyznam, że już od bardzo długiego czasu nie występuje - lekarstwem na ten problem było zduplikowanie APN do internetu i ustawieniu w nim na stałe ipv4...
    Podejrzewam, że albo jakaś aplikacja, albo telefon Ci coś za dużo usypia w tle...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x