Skocz do zawartości
Rastasoul

rozwiązany [Rozwiązany] Po aktualizacji brak możliwości płatności telefonem

    Rekomendowane odpowiedzi

    A czy ktoś po aktualizacji do 9 ma problem z płaceniem telefonem? Najpierw zrobiłem reset ustawień, nic nie pomogło, pełen reset telefonu i instalowanie wszystkiego ręcznie od początku i dalej nie da się płacić NFC. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie wszystko działa bez problemu, płace telefonem wszystko ok

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie też po aktualizacji do 9 przestały działać płatności nfc. Ma ktoś jakieś rozwiązanie? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mat3j861

    A coś więcej na ten temat? Czym płacicie? Jak objawia sie problem? Jakieś komunikaty? Jak zachowuje się telefon?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie podobnie. Padło NFC, jest jakieś rozwiązanie tego problemu?

    Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mat3j861

    Padło to znaczy? Nie da się wyłączyć czy nie możesz płacić? Masz możliwość sprawdzić działanie NFC na przykład ze słuchawkami? Czy wy nie rozumiecie że jeżeli nie piszecie dokładnie co się dzieje to nikt nie jest w stanie wam w jakikolwoek sposób udzielić wskazówek?

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ok. Dokładnie chodzi o to że po aktualizacji przestały działać płatności zbliżeniowe. Factory reset nie pomógł. NFC ogólnie działa, problem występuje przy terminalach płatniczych.

    Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mat3j861

    Rozumiem, że płacisz przy pomocy Google Pay? Jak wygląda konfiguracja karty w Google? Czy ją dodaje bez problemow? Jakiś komunikat na telefonie o odrzuconej płatności? Telefon oczywiście odblokowany przy płatnościach?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pafnucy7

    Zainstalujcie ze sklepu "Safety Net" i  zobaczcie czy bedzie na "zielono", jeżeli nie to musicie czekać na następną OTA. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie test wyszedł "na zielono". A płatności zbliżeniowe dalej nie działają. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x