Skocz do zawartości
Rastasoul

rozwiązany [Rozwiązany] Po aktualizacji brak możliwości płatności telefonem

    Rekomendowane odpowiedzi

    Rozumiem, że płacisz przy pomocy Google Pay? Jak wygląda konfiguracja karty w Google? Czy ją dodaje bez problemow? Jakiś komunikat na telefonie o odrzuconej płatności? Telefon oczywiście odblokowany przy płatnościach?
    Płacę przy pomocy aplikacji Banku. Karta ustawiona w tel jako domyślna. Przy płatności brak jakiejkolwiek reakcji przy złożeniu telefonu do terminala.

    Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Płacę przy pomocy aplikacji Banku. Karta ustawiona w tel jako domyślna. Przy płatności brak jakiejkolwiek reakcji przy złożeniu telefonu do terminala.

    Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

    Miałem kiedyś podobną sytuację z 2 razy po jakiejś aktualizacji. Płacę aplikacją banku (Millennium) i po aktualizacji przy próbie płacenia (po zbliżeniu telefonu do terminala) telefon tylko zawibrował, a płatność nie przechodziła, nie było też żadnego błędu mimo, że w opcjach NFC domyślną aplikacją była appka Millennium.
    Problem zniknoł jak w aplikacji banku usunąłem kartę do płacenia (tam tworzy się wirtualna karta na potrzeby NFC) i zaraz dodałem kartę od nowa, więc i Ty wypróbuj ten sposób bo mi pomógł. Wygląda na to że tak karta jest jakoś zintegrowana z jakimś ID urządzenia dla bezpieczeństwa, a po aktualizacji to ID się czasami zmienia.

    Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Brałem dokładnie takie rozwiązanie swego czasu pod uwagę, ale zacząłem się zastanawiać czy ze strony banku nie będzie jakiś przeciwwskazań bądź naliczania dodatkowych opłat. Ale jak już komuś to kiedyś pomogło to zadzwonię do banku, podpytam i chyba też zrobię taki myken. Dam znać jak już będę po roszadach czy pomogło.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pafnucy7

    Jezeli safaty net na zielon to dziwne, a może ten sam bug co mam w Mate 10 pro, poprzez aplikację bankową nie mogę dodać, ale w GPAY skanując kartę wchodzi bez problemu i płatności działają.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pytanie do wszystkich komu nie działa płatność NFC : wirtualna karta to visa, mastercard czy może jeszcze inna? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Snajpiq
    Napisano (edytowane)
    Pytanie do wszystkich komu nie działa płatność NFC : wirtualna karta to visa, mastercard czy może jeszcze inna? 
    Posiadam Samsunga Galaxy A5 2017. Płacę aplikacją Banku Millennium. Mam ostatnio problem z płatnościami zbliżeniowymi mobilną kartą MasterCard. Po zmianie karty na VISA (taka jak fizyczna) wszystko działa. Chyba usunę kartę MasterCard i dodam nową żeby sprawdzić czy płatności będą działać na obydwu. Zapodałem temat na Twitterze. Odezwał się Bank Millennium i MasterCard Polska. Na razie jednak nie pchałem tego problemu dalej.

     

    DODANA ZAWARTOŚĆ:

    Zastrzegłem mobilną kartę MasterCard i aktywowałem drugą taką. Na razie płatności zbliżeniowe na niej działają.

    Edytowane przez Arkadiush
    poprawiłem czytelność postu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jestem po rozmowach z bankiem, również płatności testowałem na visie i masterze, ale u mnie dalej nie działa. Konsultant powiedział mi, że problem jest im znany, ale na razie nie mają rozwiązania. Dotyczy to w przytłaczającej większości przypadków telefonów huawei i honor. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Kaniol

    Ma ktoś doświadczenia z appką IKO po aktualizacji do Android 9.0?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lukeniu

    Jestem na sofcie 9.0.0.195 nie działają mi płatności zbliżeniowe przez aplikację banku Millennium. Zgłosiłem im dzisiaj ten problem.

    Co ciekawe bo sofcie 9.0.0.163 na początku też nie działały, ale po odinstalowaniu apki i usunięcia konfiguracji mojego telefonu z mojego konta za pomocą strony banku, zaczęło działać. Teraz to jednak nic nie pomaga.

     

    ----------

    Narzeczona od dzisiaj też ma 9.0.0.195 i płatności zbliżeniowe w Alior Banku jej działają z pomocą aplikacji banku.

     

     

    Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

     

     

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie wszystko zaczęło działać po usunięciu z telefonu Google Pay.

    Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x