Skocz do zawartości
Rastasoul

rozwiązany [Rozwiązany] Po aktualizacji brak możliwości płatności telefonem

    Rekomendowane odpowiedzi

    W dniu 3.02.2019 o 16:59, Kaniol napisał:

    Ma ktoś doświadczenia z appką IKO po aktualizacji do Android 9.0?

    Nie ma żadnego problemu z płaceniem przez IKO, wszystko działa bez problemu

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Jestem na sofcie 9.0.0.195 nie działają mi płatności zbliżeniowe przez aplikację banku Millennium. Zgłosiłem im dzisiaj ten problem.
    Co ciekawe bo sofcie 9.0.0.163 na początku też nie działały, ale po odinstalowaniu apki i usunięcia konfiguracji mojego telefonu z mojego konta za pomocą strony banku, zaczęło działać. Teraz to jednak nic nie pomaga.
     
    ----------
    Narzeczona od dzisiaj też ma 9.0.0.195 i płatności zbliżeniowe w Alior Banku jej działają z pomocą aplikacji banku.
     
     
    Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
     
     
     
     
    Ja też mam 195 i Millennium i wszystko działa. Nie musiałem odinstalowywać GP wszystko co zrobiłem to przed aktualizacją w aplikacji Millennium usunąłem kartę i możliwość płatności telefonem potem aktualizacja reset do fabrycznych przez menu ustawaienia i jeszcze raz przez vol + z power następnie na świeżym systemie zainteresowałem Millennium zarejestrowałem się w nim, w menu NFC dodałem jako domyślna aplikacja płatnicza appke Millennium oraz na koniec w aplikacji Millennium dodałem możliwość płacenia telefonem wybierając kartę którą ma płacić.
    I wszystko hula.

    Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Spróbujcie też zainstalować Google pay. Nieco modyfikując radę Krystiana ja sobie Google pay zainstalowałem bo go nie miałem i zaczęło działać. Hehe. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Hejka,

    Nie wiecie co może być przyczyną nagłego braku możliwości korzystania z Google Pay, które przywitało mnie komunikatem o możliwej ingerencji w oprogramowanie lub root?

    Jestem na 329.

    Screenshot_20191003_140333_com.google.android_gms.thumb.jpg.c3c4e73e4590080e1f0022e21fc83cce.jpg

    ]

     

    Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

     

     

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Daniel.

    @ciacho333  329 nie jest oficjalnym firmware , nie zostało wysłane poprzez OTA czy też Hisuite. Jeśli chcesz aby działała płatność to musisz wrócić na 328. 

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    . 329 mam od ponad 3 tygodni, możliwość płacenia zblizeniowrgo straciłem 3go października.


    Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x