Skocz do zawartości
eska871

Nexus 7 - problem z włączeniem - potrzebna pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,
    Mam problem z Asus Nexus 7. 
    Po włączeniu zatrzymywał się na animacji startowej - po animacji Google była animacja z kolorowym "X" i na niej stawało. Trzeba było czekać aż urządzenie się rozładuje, aby ponownie włączyć.
    Po działaniach, które opiszę niżej wyświetla się animacja Google, później X i po tym się restartuje. I tak w kółko.

Dodatkowo na start po wejściu w recovery mode mam komunikaty np.
    E: Failed to mount /cache (Invalid argument)
    E: Cant mount cache/recovery/log
    E: Cant open cache/recovery/log 
    E: Cant mount cache/recovery/lastlog
    E: Cant open cache/recovery/lastlog
    E: Cant mount cache/recovery/lastinstall
    E: Cant open cache/recovery/lastinstall

Poszukałem trochę rozwiązań w necie i próbowałem coś z tym zrobić (choć jestem odrobinę zielony w tych kwestiach).
    1. Wszedłem w recovery mode i wykonałem "wipe data/factory reset" oraz "wipe cache partition" - po tym telefon zaczął się restartować zamiast zatrzymywać na startowej animacji X
    2. Apply update from ADB
    - zainstalowałem android studio - w ustawieniach Android SDK zaznaczyłem i zainstalowałem Google USB Driver
    - w każdej instrukcji pisali żeby w telefonie zaznaczyć "debugowanie USB" ale nie mogę tego zrobić bo telefon się nie włącza
    - pobrałem plik systemu operacyjnego stąd https://developers.google.com/android/images i wgrałem do sdk -> platform tools. Później w wierszu poleceń wstukałem adb sideload - coś takiego otrzymałem:
    C:\Users\piotr\AppData\Local\Android\Sdk\platform-tools>adb sideload image-razor-jss15q.zip
    adb: sideload connection failed: closed
    adb: trying pre-KitKat sideload method...
    sending: 'image-razor-jss15q.zip'  100%
    - plik został przesłany do telefonu ale pojawił się komunikat "Signature verification failed" razem z tymi komunikatami co są wyżej