Skocz do zawartości
Gwozdek

Huawei P30 Pro. Folie ochronne i szkła hartowane.

    Rekomendowane odpowiedzi

    WItam, wlasnie idzie do mnie szko T-Max , case BENKS SHINY , i szklo na aparat.

    Jak z montazem szkla ? Wylalo sie duzo kleju?

    Na fotce szklo wyglada super.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mckay

    Kleju się trochę wylało. Szkło wygląda fajnie. Montowałem pierwszy raz szkło na klej i nie jest to trudne. Tylko jakby szkło miało 0,5mm mniej z długości to by idealnie pasowało do etui Spigen. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    Ja zakupiłem z Alle.... takie: Szkło hartowane Home Screen Glass Huawei P30 Pro 3D Black za 29 zeta i jestem zadowolony.

    Dotyk działa bez problemu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    fiksiu

    Szkło na aparat!!!!!

    Zamówiłem dziś na ali.

    Kurde telefon dwa tygodnie i widzę już mikro ryski na obiektywie.

    Lipa straszna.

    S7 3 lata i czyściutki nawet jednej ryski.

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mirku

    @fiksiu pech... Miałem trochę telefonów, do Note8 nigdy folii na ekranie, aż pojawiła się rysa głęboja jak rów mariański. No tak bywa :( ... Od tego czasu folia obowiązkowa. Także to, że pojawiła Ci się rysa, to zwykły pech... 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witajcie, uzywa ktos 3mk hardglass max? Dobrze dopasowane? Z etui na tyl daje rade? Nigdy nie mialem do czynienia z dodatkowa ochrona ekranu :) I pytanie czemu taka roznica w cenie?

    https://sklep.3mk.pl/pl/p/Huawei-P30-Pro-Szklo-hartowane-na-caly-ekran-3mk-HardGlass-Max/40753

    https://pancernik.eu/huawei-p30-pro/szklo-hartowane/3mk-hardglass-max-czarne

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Szkło uv 3d od t-max delikatnie podnosi przy zamykaniu klapkę od oryginalnego etui i już sie tak ladnie nie zamyka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    4bstr4ct

    Ktoś ma już dodatkowe szkło na obiektywie? Pogarsza jakość zdjęć? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Fot-x
    W dniu 21.04.2019 o 20:12, fiksiu napisał:

    Szkło na aparat!!!!!

    Zamówiłem dziś na ali.

    Kurde telefon dwa tygodnie i widzę już mikro ryski na obiektywie.

    Lipa straszna.

    S7 3 lata i czyściutki nawet jednej ryski.

     

    Właśnie się zastanawiałem od kilku dni czy nie pojawią się rysy od noszenia w kieszeni i że dobrze by było jakąś osłonę... no i widzę że już są takowe :)  tyle że pewnie pogarszają jakość, raczej niema innej opcji, szkoda że niema takiej "zamykanej" czegoś w rodzaju etui z osłonką zamykającą obiektyw na czas kiedy się nie fotografuje, kiedy nosi się go w kieszeniu, ciekawe czy chińczyki juz nad takową myślą

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    @ImageX7 ja mam szkło na obiektywie aparatu i szczerze mówiąc nie widzę różnicy. 

    Edytowane przez arczi1280

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x