Skocz do zawartości
zukkiller

Zalany telefon nie włącza się a gwarancja.

    Rekomendowane odpowiedzi

    rybus85

    Proszę. Jaka ładna reklama nawet na stronie Samsunga :)

    Spoiler

    Screenshot_20190629-182140_Opera.thumb.jpg.95329a36d977d134f151721216c24e5d.jpg

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sroczkin

    Ale jeśli kolega robił zdjęcia pod wodą to dojdą którędy dostała się woda do środka.  Po rozebraniu telefonu i stwierdzeniu że miejscem którędy dostała się woda był przycisk Power to raczej źle wróżę w sprawie pozytywnego rozpatrzenia gwarancji .

    Ale oddać i tak bym oddał z opisem zdarzenia takim : Zostalem zaskoczony okropna ulewa (ostatnio ich wiele u nas) i zmoklem do ostatniej suchej nitki . Telefon znajdował się w kieszeni i po powrocie do domu okazało się że telefon jest wyłączony.  Przy próbie uruchomienia nie reaguje . Nic nie straci się wysyłając telefon na gwarancję a mogą ja uznać. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rybus85

    Dokładnie. Podpierać się tym co jest w gwarancji. Skoro oni tak nas robią w bambuko to trzeba odbijać piłeczkę. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W poniedziałek pojadę do serwisu i zobaczymy co to będzie. Po wszystkim dam znać.

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    paveu241
    W dniu 29.06.2019 o 18:35, rybus85 napisał:

    Podpierać się tym co jest w gwarancji.

    Proszę, oto co jest w warunkach gwarancyjnych Samsunga.

    Screenshot_2019-07-01-16-42-32-749_com.android.chrome.thumb.jpg.50e3e0df56d394a8ff54bc4e2b023838.jpg

     

    Czym chcesz się podpierać?

    dodana zawartość

    W dniu 29.06.2019 o 17:55, dzidexx napisał:

    Leżał i zmókł na deszczu.

    Gwarancja wyłącza takie coś.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dzidexx
    18 minut temu, paveu241 napisał:

    Gwarancja wyłącza takie coś.

    Zostaje rękojmia.

    IP68 jest w specyfikacji, na stronie Samsunga w opisie: "nie boi się wody".

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rybus85

    Dokładnie. Jedno wyklucza drugie. I wychodzi idiotyczny bełkot. Ma IP68 ale nie jest odporny na zachlapania. Komedia. To ma czy nie ma?

    Skoro ma IP68 i wszędzie się tym przechwalają łącznie z reklamami i informacją na swojej stronie to zapis w gwarancji powinien być wykreślony. Lub powinni wykreślić IP68 ze specyfikacji. Albo rybki albo akwarium. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    paveu241
    Napisano (edytowane)
    Godzinę temu, dzidexx napisał:

    Zostaje rękojmia.

    Jedynie. I lepiej być przygotowanym na sąd.

    Godzinę temu, rybus85 napisał:

    Skoro ma IP68 i wszędzie się tym przechwalają łącznie z reklamami i informacją na swojej stronie to zapis w gwarancji powinien być wykreślony. 

    Powtarzam - tak jest u każdego producenta. Każda norma to odporność na danej głębokości przez określony czas. Producent podaje te wartości w specyfikacji urządzenia (co ciekawe, a czego pewnie nie wiesz - u jednego producenta IP68 może znaczyć odporność na zanurzenie 10m przez 3h, u innego odporność na zanurzenie 1.5m przez 1h). Serwis nie zweryfikuje, czy urządzenie zostało zalane wskutek dłuższego przebywania pod wodą, czy ze względu na głębokość.  Gwarancja wyłącza zalania właśnie z tego względu, jest to praktyka normalna i zgodna z prawem

     

    Ciekawostka - producent nie musi dawać gwarancji wcale, jest to jedynie jego dobra wola.

    Godzinę temu, rybus85 napisał:

    Ma IP68 ale nie jest odporny na zachlapania

    Bo norma IP68 nie mówi nic o zachlapaniach ani strugach wody.

    Poczytaj o temacie, dowiesz się wielu ciekawych rzeczy.

     

    I powtórzę znowu, tak na przyszłość- wodoszczelność to nie wodoodporność.[\spoiler]

    Edytowane przez paveu241

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rybus85
    Napisano (edytowane)

    Dlatego napisałem wyżej że Samsung podaje do 1,5m przez 30min.

    Ja bym uderzał do rzecznika. Jawne robienie z klienta idioty. Nikt nie mówi że mamy z telefonem nurkować. 

    Jakiś czas temu Sony wypłacało z tego tytułu odszkodowania. Właśnie z tego powodu że informowali o tym że telefon ma normę,a ulegały uszkodzeniu po potraktowaniu wodą. Było to traktowane jako oszustwo marketingowe. Chyba toczyło się to w USA,nie wiem czy w innych krajach również. 

    Edytowane przez rybus85

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    paveu241

    Nie rozumiesz tematu. 

    To nie jest robienie z klienta idioty. Idiotę robi z siebie klient nie czytając warunków gwarancji. Kupując telefon zgadza się na nie i nie ma nic do gadania.

    W USA dzieje się dużo rzeczy, jednak w 99% nie ma to przełożenia na Europę.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x