Skocz do zawartości
talirr01

Po sparowaniu z opaską nie można instalować aplikacji ze sklepu Play

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

     

    Pytanie do wszystkich którzy używają H10 sparowanego z jakąś opaską/zegarkiem (zwłaszcza prośba do Garminowcow ale może też być inne wearable) : czy przy aktywnym sparowaniu nie macie problemów z instalacją apek z GPlay? U mnie raz na jakiś czas przy włączonym Bluetooth uruchamia się proces Google (opcje Programisty -> uruchomione usługi) i instalacja nie jest możliwa. Pobieranie zatrzymuje się na 99 lub 100% i instalacja wisi. Dopiero wyłączenie Bluetooth i UBICIE usługi Google rozwiązuje problem ale na chwilę. Dodatkowo w trakcie gdy ta nieszczęsna usługa chodzi nie działa harmonogram oszczędzania wzroku i niektóre powiadomienia przychodzą ze sporym opóźnieniem. Sprawdźcie proszę czy u Was problem występuje i czy w ogóle też widzicie ten proces Google.

     

    Edytowane przez Union32
    Doprecyzowałem nazwę tematu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gwozdek

    @talirr01

    Opaska działa u mnie od wielu miesięcy:

    Z powiadomieniami faktycznie zdarzają się czasami opóźnienia. Ale nie zawsze i nie są one długie. 2-3 minuty. Na przykład gdy dostaje info na desktopie o nowym poście w subskrybowanym wątku, niedługo potem otrzymuję również powiadomienie na Tapatalku. Ale zdarza się i tak, że w obu miejscach pojawia się od razu. Ogólnie rzecz biorąc nic mnie nie omija. Przynajmniej nie to, co chcę.

    Z harmonogramem ochrony wzroku nie mam problemów.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Ivn

    Co do problemów z Garminami, to występują głównie w starszych urządzeniach, które nie dostają aktualizacji. Dwa tygodnie temu zmieniłem Forerunnera 735XT na 940 i większość problemów odeszła jak ręką odjął, nawet dostał aktualizację poprawiająca stabilność połączenia z urządzeniami Huawei. Na 735 wszystko działało w kratkę, czasami były problemy z synchronizacja, powiadomienia działały jak chciały, czasem dochodziły od razu, czasem trzeba było restartować telefon.
    Ogólnie chińskie urządzenia działają z wearables słabo ze względu na agresywne zarządzanie procesami Androida...

    Wysłane z mojego COL-L29 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x