Skocz do zawartości
D3nd1

Problem z ładowaniem - pojawiająca się ikona świadcząca o wilgoci w porcie

    Rekomendowane odpowiedzi

    D3nd1
    Napisano (edytowane)

    Witam, posiadam samsunga s8 juz prawie rok. Telefon pracował jak należy aż do wczoraj. Wstałem rano i chciałem podładować telefon więc podłączyłem oryginalna kostke, oryginalny kabel do telefonu i do gniazdka i nic, telefon sie nie ładował. Wziąłem kostke od innego telefonu podlaczylem do niej oryginalny kabel i telefon się ładował jednak nie w trybie szybkiego ładowania. Naładowałem telefon do 50% i spróbowałem jeszcze raz podłączyć do oryginalnej kostki i zadziałałow trybie szybkiego ladowania! Naładowałem do pełna telefon. Dzisiaj gdy chciałem znów naładować telefon pojawił się inny problem, telefon uważa, że w porcie jest wilgoć i gdy podłączam telefon do kabla pojawia sie komunikat zebym odlaczyl. Wyłączyłem telefon na dwie godzinki i spróbowałem znow podlaczyc i tym razem sie udało. Naładowałem telefon do 90% i odlaczylem od ladowarki. Przed chwilą pojawiła mi się ikona kropelki która mowi, ze w porcie jest wilgoć i gdy podlaczam do kabla od ladowarki telefon znow sie nie laduje i pokazuje komunikat o wilgoci.

    Dam rade jakos sam to ogarnąć czy oddać telefon na gwarancje?

    Edytowane przez Arkadiush
    doprecyzowałem temat

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sondejm

    Zajrzyj do portu, zrób zdjęcie w makro +flash innym aparatem i sprawdź czy nie ma tam pyłków ubrań lub innych paprochów. W połączeniu ze zmianami temperatury może zgłaszać wilgoć.
    !!!NIE GRZEB TAM NICZYM METALOWYM!!! SERWIS LUB DREWNIANA WYKAŁACZKA! OSTRZEGAM, ROBISZ TO NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ. REKOMENDUJE SERWIS.

    b3b5ee29dc63cad93947ce4d863e198c.jpg

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    D3nd1
    Napisano (edytowane)

    W porcie nie ma żadnych pyłków, paprochów itp. Przed chwilą uruchomiłem telefon ponownie i ikona kropelki nie zniknęła. Może reset do ustawień fabrycznych by coś pomógł, czy raczej nie?

    Edytowane przez D3nd1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sondejm

    Suszarka do włosów z ciepłym nawiewem 40-50°C na 30 sek nie bliżej niż +40cm.
    Poczekać 5 minut i tak kilka razy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Rambdal

    To nic innego jak uszkodzone gniazdo. Zrób lepiej jak wcześniej radzili i oddać do serwisu.

    Wysłano z Walkman-a

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    D3nd1

    @sondejm zrobilem tak jak napisales z tą suszarką i zadziałało, ikonka kropelki zniknela i laduje, ale tylko na jednej stronie wtyczki wiec podejrzewam, że za jakiś czas znów przestanie działać, lepiej oddam telefon do serwisu. Jakies pol roku temu telefon mi spadl nie z duzej wysokosci okolo 30cm spadl akurat na monete i zbiła się tylnia klapka. Czy to będzie jakiś problem gdy bede chcial oddac telefon na gwarancje? Mogą odrzucić? Telefon brałem w media expiert.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sondejm

    Będzie problem, albo nie, poczytaj o serwisach Samsunga.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ct65

    @D3nd1 wyślij albo idz od razu do autoryzowanego serwisu samsunga, sprawa będzie załatwiona szybciej. Gniazdo jeśli faktycznie ono jest winne, to wymienia na gwarancji, ale najpierw będą musieli odplatnie wymienić Ci uszkodzona klapkę. Ktoś tu ostatnio oddawal na serwis z innym problemem i uszkodzonymi plecami. Chyba niecale 200zl go to wyszło. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Rambdal

    Niestety jak widzą pęknięcie to czepiają się i próbują wcisnąć "uszkodzenie mechaniczne". Powodzenia

    Wysłano z Walkman-a

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x