Skocz do zawartości
Birel

Brak możliwości odebrania mmsa, pojawia się jedynie informacja o pobieraniu

    Rekomendowane odpowiedzi

    Birel

    Witam, mam problem z odbiorem mms cały czas mam pobieranie i nic się nie dzieje. Jak wyłączę wifi to  mms przychodzi, ale to powinno następować automatycznie. Jakiś pomysły ?

    Edytowane przez Pawlo421
    Doprecyzowałem nazwę

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gwozdek

    Zaawansowane ustawienia SMS:

    Screenshot_20191003_132109_com.google.android.apps.messaging.jpg

    Co tu masz?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Birel

    Mam dokładnie to samo, telefon przywrócony do ustawień fabrycznych ale nic nie pomogło.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gwozdek

    Próbowałeś pobrać konfigurację MMS od operatora?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Birel

    Tak, nic nie pomaga. Jest możliwość wgrania oprogramowania na nowo ? Może to to skoro ustawienia fabryczne nie pomagają. Wcześniej na Mate 10 Pro wszystko działało.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gwozdek

    Hm... może @sp4ubw coś by wiedział. Widzę, że on się co nieco zna na wgrywaniu softów w Huaweiu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sp4ubw

    Nie da się obecnie wgrać softu inaczej niż przez eRecovery lub dload. Huawei poblokował widoczność DNSów, niestety.

    Co do MMS, sprawdzę potem u siebie na P30 jak będę na Wi-Fi. Może coś być w tym bo tez jak jadę autem i zapomnę wyłączyć Wi-Fi przez co łączę się z kamerką to przestaję mieć połączenie internetowe, a wcześniej było mimo to przez LTE. Wygląda, że w P30 i sofcie 193 nie działa to. To samo może dotyczyć przełączania punktu dostępu na MMS w zasięgu sieci Wi-Fi - trzeba to raportować w HiCare.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Birel

    Rozmawiałem przez czat z obsługą Huawei, nie byli w stanie pomóc. Ponoć mają powrócić z odpowiedzią, ale w to nie wierzę. Trzeba będzie czekać na jakąś aktualizację systemu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x